شناسهٔ خبر: 110622 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازدید مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از پروژه احداث باند دوم محور بجنورد به اسفراین

سفر مدیر کل به اسفراین 1 مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی به منظور پیگیری طرح های راه و شهرسازی در شهرستان اسفراین، از پروژه‌های در دست احداث این شهرستان بازدید و در خصوص تسریع اجرای پروژه‌ها رهنمودهای لازم را ارائه کرد.

به گزارش پایگاه خبری راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، در این سفر نیم‌روزی سالجاری با حضور حسین پور، نماینده مردم شهرستان اسفراین در مجلس شورای اسلامی، قاسم قاسمی، مدیرکل راه و شهرسازی استان، فرماندار و شهردار اسفراین، رئیس دانشگاه و مدیران مرتبط انجام شد، ضمن بررسی مسائل و مشکلات شهرستان‌ اسفراین، جهت رفع موانع، راهکارهایی مرتبط با حوزه های کاری مختلف این اداره کل ارائه شد.

قاسم قاسمی، مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی در حاشیه بازدید از ۱۰ کیلومتر از احداث باند دوم محور بجنورد به اسفراین اذعان داشت: این پروژه دارای مشکلات آزادسازی، تملک، جابجایی تیرهای انتقال برق، مشکلات مربوط به میراث فرهنگی و معارضین راه است و جهت رفع موانع و مشکلات به همکاری دستگاه‌های اجرایی مرتبط نیاز است.

وی تصریح کرد: با پیگیری های خوب و مستمر دکتر حسین پور، نماینده مردم شهرستان اسفراین در مجلس شورای اسلامی و این اداره کل، انشالله شاهد کلنگ زنی قطعات بیشتری از این محور طی سالجاری باشیم.

قاسمی به مشکلات محور بجنورد به اسفراین اشاره کرد و افزود: طی تماس های تلفنی دکتر حسین پور، نماینده مردم شهرستان اسفراین در مجلس شورای اسلامی با مدیران کل مرتبط در خصوص رفع مشکلات محور مقرر شد مشکلات ذکر شده طی یک ماه اخیر برطرف شود و پیمانکار قول داد ۱۰ کیلومتر از باند دوم محور مذکور از پلیس راه اسفراین تا ورودی شهرستان اسفراین برای شهریور ماه ۱۴۰۱ به اتمام برسد و آماده بهره برداری شود.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی همچنین در نشستی که در فرمانداری برگزار شد مسائل و مشکلات ورودی و خروجی‌های این شهرستان جهت حل مسائل حوزه شهرسازی، واگذاری زمین جهت حل مشکل صنوف آلاینده،  تخصیص ۴۰ هکتار زمین در راستای حل مشکل طرح نهضت ملی مسکن را مورد بررسی قرار داد.

لازم به یادآوری است، احداث ۱۰ کیلومتر باند دوم محور بجنورد به اسفراین از سمت ورودی شهرستان اسفراین تا پلیس راه پیشرفت ۲۵ درصدی دارد.