شناسهٔ خبر: 110692 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

ثبت نام ۳۳۲۴ نفر در آزمون های ورود به حرفه ودریافت پروانه اشتغال در شمال سیستان و بلوچستان

مهندس مهدیار.jpg معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از ثبت نام ۳۳۲۴ نفر برای آزمون های ورود به حرفه در محدوده تحت پوشش این اداره کل خبر داد.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سیستان و بلوچستان)؛ ابوالفضل مهدیار گفت: ۲۵۶۴ آقا و ۷۶۰ خانم برای دریافت پروانه اشتغال به کار در آزمون های ورود به حرفه مهندسان، کاردانهای فنی ساختمان، معماران تجربی و همچنین کارشناس رسمی ماده ۲۷ در تیرماه و شهریور ماه سالجاری به رقابت می پردازند.

وی گفت: این متقاضیان در آزمون رشته های مندرج در قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان شامل رشته های معماری (نظارت، طراحی و اجرا)، عمران (نظارت، محاسبات، اجرا، طرح و اجرای گود، پی و سازه نگهبان و ارزیابی، طرح و اجرای بهسازی)، تاسیسات مکانیکی (نظارت، طراحی و اجرا)، تاسیسات برقی(نظارت، طراحی و اجرا)، شهرسازی، نقشه برداری و ترافیک به رقابت می پردازند.

مهدیار گفت: تعدادی از متقاضیان برای آزمون کارشناس رسمی ماده ۲۷ و تعدادی نیز متقاضی ورود به حرفه مهندسی ، کاردانی و تعیین صلاحیت معماران تجربی هستند.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: آزمون رشته معماری در صلاحیت طراحی، روز پنج شنبه مورخ ۲۳ تیرماه و سایر رشته ها در نیمه دوم شهریور ماه برگزار خواهد شد.