شناسهٔ خبر: 110895 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه اعلام کرد:

حداکثر توجه به رعایت اصول فنی و ایمنی در اجرای پروژه های نهضت ملی استان

مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: توجه حداکثری به رعایت ایمنی و اصول مهندسی در اجرای پروژه های مسکن، از اولویت های رئیس شورای مسکن استان است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،(کرمانشاه): مهرداد آهکی، مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه، ضمن اشاره به مصوبات آخرین جلسه شورای مسکن استان به نقل از استاندار گفت: رعایت اصول ایمنی در اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن در بالاترین سطح از حساسیت توجه قرار دارد.

وی تصریح کرد: بنا به مصوبات این نشست، تلاش می شود با همکاری دیگر دستگاه های ذیربط، اجرای پروژه های در دست اقدام را با رعایت ضوابط، به سمت بومی گری سوق پیدا کند.

وی با اشاره با تاکید امیری مقدم، استاندار و رئیس شورای مسکن استان افزود: مطمئنا ساخت و سازهای عظیم در قالب طرح نهضت ملی فرصت مناسبی برای بهره گیری از مهندسان، متخصصان و کارگران بومی خواهد بود.

آهکی در پایان ضمن ابراز خرسندی از تاکید استاندار بر همکاری هر چه بیشتر بانکها نسبت به ارائه تسهیلات گفت: مطمئنا چنین حمایتی از سوی بانکها در اجرای هر چه بهتر و البته با کیفیت تر، طرح بزرگ نهضت ملی، در مسیر خدمت رسانی به مردم نقش پررنگی خواهد داشت.