شناسهٔ خبر: 110897 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به منظور اجرای بهتر طرح های راهداری؛

راه اندازی ۵ دستگاه ماشین آلات راهداری طی یک ماه در دیهوک

تعمیرات ماشین آلات.jpg سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای دیهوک گفت: با توجه به اهمیت ماشین آلات در اجرای طرح‌ها و اقدامات راهداری در مدت کمتر از یک ماه ۵ دستگاه از این ماشین آلات ، کار تعمیرات اساسی آنها به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری راه و شهرسازی در خراسان جنوبی، احمد آخوندی ، سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای دیهوک گفت: با توجه به اهمیت ماشین آلات در اجرای طرح‌ها و اقدامات راهداری نیاز به تعمیرات اساسی با هزینه های زیاد از جمله تعمیر اساسی موتور و گیربکس و لاستیک مورد نیاز بود که بلافاصله نسبت به این موضوع هرچند با کمبود اعتبارات لازم ، اقدام شد.

وی تصریح کرد: در مدت کمتر از یک ماه ۵ دستگاه از این ماشین آلات ، کار تعمیرات اساسی آنها به پایان رسیده و آماده به فعالیتهای راهداری شدند و تعداد ۷ دستگاه دیگر هنوز یا در حال تعمیر و یا نیاز به تعمیرات دارند.

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای دیهوک یادآور شد: بعد از سرمایه انسانی به عنوان اصلی‌ترین سرمایه هر دستگاه ، ماشین آلات سرمایه بسیار مهمی به شمار می‌روند که نگهداری از آنها باید در اولویت کار قرار گیرد .

وی بر ضرورت افزایش بازدیدهای فنی و دقت در نگهداری ماشین آلات تاکید کرد و افزود: باید از کارگاه‌های آموزشی در همین راستا بهره برداری مناسبی صورت گیرد و از این فرصت برای بهبود بخشیدن به وضعیت فنی ماشین آلات استفاده کنیم.

آخوندی با بیان اینکه بیش از ۷۰۰ کیلومتر راه در بخش دیهوک بعنوان وسیعترین بخش کشور وجود دارد که در ایام تعطیلات و سفرهای نوروزی توسط گشتهای راهداری دیهوک کنترل و در کنار سایر عوامل امدادی و خصوصا پلیس راه تمامی ترددهای محورهای مواصلاتی سطح بخش دیهوک کنترل می‌شود.