شناسهٔ خبر: 110908 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در کارگروه زیربنایی و شهرسازی استان کرمان انجام شد:

الحاق ۷۸ هکتار اراضی دولتی به محدوده شهر منوجان جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن

جنوب کرمان ساردویی مدیرکل راه وشهر سازی جنوب کرمان از الحاق ۷۸ هکتار اراضی دولتی به محدوده شهر منوجان جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن در کارگروه زیربنایی و شهرسازی استان کرمان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری راه و شهرسازی (جنوب کرمان) محمد ساردویی در حاشیه جلسه کارگروه زیربنایی و شهرسازی استان کرمان که به ریاست معاون امور عمرانی استانداری و سایر اعضاء برگزار شد بیان کرد: طرح های شهری از مهمترین ارکان ها در توسعه شهر می باشند و بروزرسانی آنها به دلیل رشد و تغییر شهرها از اهمیت بسیار زیادی برخورداراست با توافق اعضاء کارگروه زیر بنایی استان با الحاق ۷۸ هکتار اراضی دولتی به محدوده شهر منوجان جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن موافقت شد.

وی ادامه داد :  دراین جلسه طرح جامع شهر رودبار جنوب نیز مورد بررسی قرار گرفت و قرار شد پس از انجام تغییرات نهایی درکار گروه بعدی مطرح شود در این طرح با در نظرگرفتن اراضی برای طرح نهضت ملی مسکن امید است تصویب نهایی آن بتوانیم  مشکل تامین زمین و ساخت مسکن برای مردم خصوصا قشر نیازمند حمایت دولت، حل کنیم.

ساردویی گفت :  بازنگری طرح جامع منوجان جهت برنامه ریزی برای توسعه ۱۵ ساله این شهر در مجموعه راه و شهرسازی جنوب کرمان با همکاری نهادهای مرتبط در نظر گرفته شده است.

لاز به ذکر است : در این جلسه ۳ قطعه زمین جهت طرح نهضت ملی مسکن جهت الحاق به شهرجیرفت تصویب شد.