شناسهٔ خبر: 110911 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در ادامه تکمیل پروژه های مسکن مهر انجام شد:

اتمام محوطه سازی مسکن مهر شهرک فجر درشهر جیرفت

جنوب کرمان مسکن مهر معاون مسکن و باز آفرینی شهری اداره کل راه وشهرسازی جنوب کرمان از اتمام محوطه سازی مسکن مهر شهرک فجر در شهر جیرفت خبر داد

به گزارش پایگاه خبری راه و شهرسازی جنوب کرمان ، پیمان توکلی  معاون مسکن و باز آفرینی شهری اداره کل راه وشهرسازی جنوب کرمان گفت: طبق روال سالهای گذشته که محوطه سازی جزء قراردادهای ساخت مسکن مهر بوده است امسال نیز بخش دیگری از این پروژه با زیر سازی و آسفالت محوطه ی مسکن مهر شهرک فجر در شهر جیرفت به پایان رسید و در این راستا مبلغ ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده است .

وی اظهار داشت : تعداد واحد های این شهر ک ۱۱۲ واحد است که در مساحتی به ابعاد ۲۵۰۰متر مربع ساخته شده اند که همه این مساحت در قالب  پروژه محوطه سازی مسکن مهر تحویل مالکان این شهرک شده است.

توکلی همچنین بیان کرد: در سنوات گذشته محوطه سازی مجتمع های مسکونی فرهنگیان و کارکنان ایرانخودرو به بهره برداری رسیده بود که امسال مابقی آن به پایان رسید.

وی اشاره کرد : در این واحد های مسکونی افراد معلول تحت پوشش بهزیستی نیزاقامت دارند که با اتمام کار محوطه سازی می توانند ازمحوطه این پروژه استفاده کنند.