شناسهٔ خبر: 110925 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از محلات هدف بازآفرینی شهرکرد/تعریف ۲۵ پروژه اقدام مشترک در شهرکرد

بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در ادامه سفرهای استانی خود و همزمان با سفر استانی هیات دولت به استان چهارمحال بختیاری، از پروژه‌های محلات هدف بازآفرینی شهرکرد بازدید کرد و از نزدیک در جریان اجرای این پروژه‌ها قرار گرفت.

به گزارش   پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از شرکت بازآفرینی شهری ایران، محمد آئینی در جریان بازدید از ۱۸پروژه بازآفرینی شهرکرد، ضمن آگاهی از مسایل و مشکلات سازندگان بر تسریع انجام پروژه‌ها در این مناطق با استفاده از همکاری نهادها و دستگاه‌های ذیربط تاکید کرد .

دبیر ستاد ملی بازآفرینی شهری پایدار در سفر یک روزه به استان چهارمحال بختیاری از پروژه‌های مدرسه دخترانه ۹ کلاسه، شبکه جمع‌آوری آب‌های سطحی، احداث پارک، مرکز جامع سلامت، بهسازی کفسازی و بدنه‌سازی، ساماندهی حاشیه مسیل، کلینیک دندانپزشکی، احداث زمین چمن مصنوعی و محوطه‌سازی میدان امامزاده دو خاتون در چهار محله سقاخانه، چالشتر، اشکفتک و مهدیه بازدید و دستورات لازم را جهت تسریع در بهره برداری رساندن پروژه‌های مذکور صادر کرد.

گفتنی است، ۲۵ پروژه بازآفرینی شهری در استان چهارمحال و بختیاری به صورت اقدام مشترک در ستاد بازآفرینی شهری پایدار استان تعریف شده است.

شایان ذکر است، ۵۰ هکتار بافت ناکارآمد میانی ( فرسوده)، ۵۴ هکتار بافت تاریخی و ۴۰۲ هکتار سکونتگاه غیررسمی مصوب در شهرکرد شناسایی شده است.