شناسهٔ خبر: 110945 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بشرویه اعلام کرد:‌

اتمام ۶ کیلومتر عملیات روکش ماسه آسفالت محور سه راهی بشرویه – دیهوک

روکش خراسان جنوبی.jpg رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بشرویه از اتمام عملیات روکش ماسه آسفالت در محور شریانی سه راهی بشرویه – دیهوک بطول ۶ کیلومتر خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در خراسان جنوبی، محمد خیری، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بشرویه از اتمام عملیات روکش ماسه آسفالت به طول ۶  کیلومتر در محور شریانی سه راهی بشرویه به سمت دیهوک خبر داد.

وی افزود: این پروژه بصورت پیمانی و در محدوده کیلومتر ۱۱ الی ۱۷ محور سه راهی بشرویه – دیهوک با با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی در خرداد ماه سال جاری توسط عوامل و ماشین آلات راهداری این اداره اجرایی شد .

 وی تصریح کرد: محور شریانی سه راهی بشرویه به سمت دیهوک بعلت حجم بالای تردد در محور و همچنین وجود ترک ها و رویه خسارت دیده نیاز به بهسازی داشت لذا طی سال گذشته  ۱۱ کیلومتر آن عملیات روکش آسفالت از نوع اسلاری سیل و ماسه آسفالت انجام و مورد بهره برداری قرار گرفت .

خیری ارتقاء وضعیت شبکه راه‌ های مواصلاتی شهرستان را از اولویت‌های مهم این اداره عنوان کرد و ادامه داد: با توجه به اعتبارات ابلاغی همه ساله و براساس اولویت بندی روکش محورهای مواصلاتی این شهرستان در دستور کار قرار دارد و با جدیت و تلاش همه همکاران راهداری برای رسیدن به سطح سرویس مناسب برای تردد کاربران جاده ای است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بشرویه یادآورشد: رسیدگی مناسب به راه های اصلی و فرعی و روستایی شهرستان نیازمند اعتبارات استانی بیشتر است که در کنار اعتبارات ملی قابلیت بهبود محورهای حوزه استحفاظی این اداره را فراهم می‌کند.