شناسهٔ خبر: 110955 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در راستای پاسخ مسئولان به یک مطالبه مردمی؛

تونل محور خلخال – اسالم با اخذ مجوز ماده ۲۳ احداث می شود

محمد رضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: احداث تونل الماس در محور خلخال به اسالم منتظر اخذ مجوز ماده ۲۳ از برنامه و بودجه دولت است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ( استان اردبیل ) ، محمد رضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در جلسه شورای اداری شهرستان خلخال با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری این شهرستان و مطالبه اساسی مردم درباره احداث تونل در جاده خلخال به اسالم اظهار کرد: تونل الماس در محور خلخال به اسالم منتظر اخذ ماده ۲۳ از سازمان برنامه و بودجه دولت است که با اخذ مجوزهای لازم و پیگیری‌های مسئولان استان اردبیل ، این تونل احداث خواهد شد.

وی گفت: بحث تامین اعتبارات در حوزه راه‌ها و جاده‌های اولویت‌دار باید در بخش بودجه‌ای استان و شهرستانها مد نظر قرار گرفته و افزایش اعتبارات بخش عمرانی با توجه به نیاز منطقه لازم هست که انجام شود.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود : با توجه به اخذ مجوزهای قانونی و ارائه مستندات لازم از سوی راه و شهرسازی استان اردبیل که مراحل پایانی را طی می کند امیدوارم بزودی شاهد آغاز عملیات اجرایی این تونل و حل مشکل مردم منطقه بویژه گردشگران باشیم.

وی در پایان هدف اصلی‌ از برگزاری این نشست‌ها و حضور اعضای کمیسیون اقتصادی در استان ها را بررسی مشکلات و ارائه پیشنهادهای لازم با همفکری دولت برای بهبود عملکرد در محورهای مختلف عنوان کرد.