شناسهٔ خبر: 111007 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

فراخوان ثبت نام و صدور کارت هوشمند رانندگان وانت بار

شرايط ساماندهی وانت بارهاي فعال در جاده هاي استان اعلام شد معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان از فراخوان ثبت نام و صدور کارت هوشمند رانندگان وانت بار در راستای ساماندهی این ناوگان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خوزستان، فواد غزیعلی اظهار کرد: در راستای طرح ساماندهی ناوگان و رانندگان وانت بار فعال در بخش حمل ونقل عمومی جاده ای، رانندگان و مالکان وانت بار می توانند نسبت به ثبت نام و دریافت کارت هوشمند اقدام کنند.

وی افزود: این طرح با اهداف ارتقاء ایمنی تردد ، ساماندهی محمولات قابل حمل ، رعایت قانون الزام شرکت ها و مؤسسات ترابری جاده ای به استفاده از بارنامه و ارائه اطلاعات سفر ناوگان وانت بار به منظورتخصیص سوخت اجرا می شود.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان بیان کرد: رانندگان با حداقل سن ۲۳ سال وداشتن گواهینامه رانندگی مجاز، دارا بودن مدرک پایان ابتدایی و یا نهضت سوادآموزی، ارائه اصل و تصویر تمامی صفحات شناسنامه،کارت ملی و پایان خدمت (یا معافیت دائم) و۲ قطعه عکس ۴*۳ می توانند در این طرح ثبت نام کنند.

غزیعلی با بیان اینکه اختصاص سوخت براساس صدور سند و پیمایش از مزایای دریافت کارت هوشمند است، ادامه داد: مالکان ناوگان وانت باربا ارائه کارت وسیله نقلیه، گواهی معاینه فنی مجاز و معتبر، ارائه بیمه نامه شخص ثالث معتبر و حداکثر سن ناوگان تا ۲۰ سال در این طرح ثبت نام می شوند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: متقاضیان می توانند برای ثبت نام و دریافت کارت هوشمند به انجمن های صنفی رانندگان بخش کالا و دفاتر پیشخوان مراجعه کنند.