شناسهٔ خبر: 111084 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه و شهرسازی استان فارس؛

پروژه های بزرگ راهسازی در غرب فارس برای افزایش ایمنی تردد در دست اجرا است

پروژه های بزرگ راهسازی در غرب فارس در دست اجرا است مدیر کل راه و شهرسازی فارس گفت: پروژه های بزرگ راهسازی در غرب فارس جهت ایمن سازی و کاهش تلفات جاده ای در دست اجرا است

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی فارس ، محمود رضا طالبان در بازدید یک روزه خود از پروژه های غرب استان فارس و شهرستان کازرون افزود: مراحل پایانی بزرگراه دشت ارژن – ابوالحیات که شامل تکمیل آسفالت لایه دوم و نصب نیوجرسی و علائم ایمنی و احداث تقاطع غیر همسطح روستای کنده ای هست در دست اجرا است.

وی اظهار امیدواری کرد با رفع نواقص و اتمام عملیات در دست اجرا امیدواریم در کوتاهترین زمان ممکن عملیات اجرایی این پروژه مهم و حیاتی به اتمام برسد.

وی در بازدید از پروژه مهم احداث راه اصلی خشت – وحدتیه نیز گفت: پروژه محور خشت – وحدتیه که علاوه بر اینکه راه ارتباطی شهر خشت با وحدتیه و بندر گناوه است به عنوان پروژه پدافند غیر عامل قسمتی از محور موجود شیراز- قائمیه – بوشهر نیز محسوب می شود.

مدیر کل راه و شهرسازی استان فارس متذکر شد: احداث محور راه اصلی خشت - وحدتیه به طول ۱۴ کیلومتر در حوزه راه و شهرسازی استان فارس توسط پیمانکار در حال اجرا است که تا کنون یکی از پلهای بزرگ محور و قسمتی از عملیات خاکبرداری و خاکریزی و ابنیه کوچک انجام شده است.

محمود رضا طالبان افزود: مابقی عملیات احداث این محور با ۲۰ دستگاه ماشین آلات راهسازی در دست اجراست.

وی در ادامه بازدید یک روزه خود از بهسازی و تعریض محور کازرون-قائمیه بازدید کرد و در حاشیه این بازدید خاطر نشان ساخت : قطعه اول این محور به طول ۷ کیلومتر که یکی از پر تردد ترین و پر حادثه ترین محورهای استان بوده و از محل طرحهای استانی در حال اجرا هست.

مدیر کل راه و شهرسازی فارس تصریح کرد: این پروژه تا کنون حدود ۶.۵ کیلومتر آن بهسازی و تعریض شده و با یک لایه آسفالت در حال بهره برداری است.

طالبان اشاره کرد: در همین بازدید مقرر شد در سال جاری نسبت به پیگیری اعتبار مورد نیاز جهت پرداخت مطالبات پیمانکار و ادامه عملیات اجرایی اقدام شود ، تا در اسرع وقت نسبت به تکمیل عملیات اجرایی ۷ کیلومتر شامل اجرای باقیمانده لایه اول آسفالت و لایه دوم طول کل مسیر و احداث جدا کننده اقدامات لازم به عمل آید.