شناسهٔ خبر: 111138 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران:

خانواده شهدا در قالب کنگره و یادبود تجلیل شوند

سفر دکتر مردانیان به زنجان کلی مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران، با بیان اینکه باید از ظرفیت ایثار گران و جانبازان تا زنده هستند استفاده شود، گفت: آنها را تکریم کنیم و در قالب یادبود و کنگره از خانواده شهیدان تجلیل شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)،حمید مردانیان مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران، روز چهارشنبه ۲۵ خرداد طی سفر یک روزه در چند برنامه مربوط به حوزه راه وشهرسازی استان زنجان حضور پیدا کرد.

حمید مردانیان در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان زنجان، با بیان اینکه همه ما مدیون خانواده شهدا هستیم، گفت: نباید یاد و خاطره شهیدان مورد غفلت واقع شود.

وی اظهار کرد: وزارت راه و شهرسازی نیروی انسانی ایثار گر بسیار توانمند و متخصص دارد و باید از این ظرفیت‌ها به خوبی استفاده شود.

مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثار گران ابراز داشت: باید از ظرفیت ایثار گران و جانبازان تا زنده هستند استفاده شود و آنها را تکریم کنیم و در قالب یادبود و کنگره از خانواده شهیدان تجلیل شود.

مردانیان با بیان اینکه در استان زنجان یک هزار و ۴۰۰ والدین شهدا در قید حیات هستند، گفت: قدردانی و ادای احترام به مقام ارزشمند والدین شهدا برای همه ما واجب است و والدین شهدا برای ما هویت و اعتبار است.

وی افزود: دیدار با خانواده شهیدان اجر بسیار زیادی دارد و باید مهم تداوم پیدا کند.