شناسهٔ خبر: 111140 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون راهداری استان اردبیل خبرداد:

اجرای عملیات روکش آسفالت تونل حیران

تونل - کرمانشاه معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل از اجرای عملیات روکش آسفالت تونل گردنه حیران خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اردبیل،آیدین هاشمی در بازدید ازعملیات پاکسازی تونل حیران گفت: در راستای افزایش ایمنی و تسهیل در عبور و مرور مترددین راهداران پرتلاش اقدام به اجرای عملیات روکش آسفالت تونل حیران کرده اند.

وی گفت: در قالب روکش آسفالت مسیر پرتردد اردبیل- آستارا عملیات آسفالت تراشی و روکش آسفالت این تونل به طول ۸۵۰ متر و به مساحت ۹ هزار مترمربع انجام شد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل با اشاره به رفع نواقص و تعمیرات سیستم روشنایی تونل حیران اظهار کرد:درکنار این اقدامات عملیات پاکسازی، اصلاح پایه ها و تابلوهای مورد نیاز داخل تونل و زهکشی کانال های تونل نیز انجام شده است.

هاشمی افزود:با توجه به اینکه عملیات روکش آسفالت تونل حیران همراه با اجرای آسفالت تراشی بوده است ارتفاع عبوری مجازدر این تونل مورد قبول کارشناسان این اداره کل و کاملا ایمن است

وی همچنین از اصلاح روشنایی در تونل آزادگان خبر داد و تصریح کرد:عملیات نگهداری سیستم روشنایی،پاکسازی و اصلاح درپوش های تونل های ۱۲ گانه محور اردبیل سرچم نیز در حال انجام است.