شناسهٔ خبر: 111168 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی خبر داد

بهسازی محور چاه غیاث سرایان نیازمند ۳۲ میلیارد تومان اعتبار است

بازدید شهرستان سرایان ۲.jpg مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی در بازدید استاندار از محورهای شهرستان سرایان، بهسازی محور چاه غیاث این شهرستان را نیازمند ۳۲ میلیارد تومان اعتبار عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در خراسان جنوبی، صبح امروز در بازدید استاندار خراسان جنوبی، نماینده مردم فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، معاون فنی و راه‌های روستایی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به همراه مسئولین استانی و شهرستانی از محورهای شهرستان سرایان بازدید داشتند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی در حاشیه بازدید استاندار  از محور آنتنی چاه غیاث گفت: حداقل اعتبار مورد نیاز برای روکش آسفالت این محور به سمت مرکز استان ۳۲ میلیارد تومان برآورد شده است.
وی با اشاره به اینکه این محور بخشی از مسیر اصلی سه‌قلعه - بیرجند است، افزود: محور آنتنی چاه‌ غیاث - چاه تریخی - چاه پنیری در مجموع به طول ۲۲ کیلومتر است.
جلال زاده تصریح کرد: این محور، مسیر دسترسی ۱۸۵ خانوار معادل ۶۲۵ نفر از اهالی ساکن در سه روستای چاه غیاث، چاه تریخی و چاه پنیری محسوب می‌شود.
استاندار خراسان جنوبی در حاشیه بازدید از محور چاه غیاث با اهالی روستاهای چاه غیاث با اهالی روستاهای چاه ترخی و چاه پنیری هم به گفت و گو پرداخت.