شناسهٔ خبر: 111197 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه؛

امکانات و زیرساخت لازم برای میزبانی شایسته از زائران مهیا شود

فخری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه در جلسه ستاد اربعین حسینی که در سالن جلسات پایانه مرزی خسروی تشکیل شد گفت: شهرستان مرزی قصرشیرین عصاره کل ایران اسلامی است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمانشاه) منوچهر فخری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه و رئیس کمیته زیرساخت ستاد اربعین استان کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه و شهرستان مرزی قصرشیرین از درباز تاکنون قدمگاه زائران عتبات عالیات بوده و قصرشیرین به واسطه حضور رزمندگان زیادی که در این شهر داشتیم و همچنین قدمگاه شهدای هشت سال دفاع مقدس، عصاره کل ایران است و باید برای میزبانی شایسته زائران اربعین حسینی(ع) مهیا شود.

فخری اظهار داشت: جلساتی با استان‌های معین داشتیم که قرار شد ماشین آلات خود را مستقر کنند و نسبت به تعهدات خود در راستای حضور در شهرستان و خدماتی که به آن ها محول شده اقدام کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه گفت: مکاتباتی با بنیاد مستضعفان داشته ایم که قرار شد نسبت به تحویل سیمان به اداره راهداری اقدام کند.

وی ادامه داد: بهسازی و ساماندهی قطعه ۱۰ بزرگراه کربلا در مسیر جاده خسروی باید انجام بگیرد و میراث فرهنگی نسبت به تعریض کمربندی جاده خسروی ایراد گرفته بود که تاکنون ۶ جلسه شهرستانی در این رابطه انجام شده و هرچه سریعتر باید این موضوع انجام گیرد.

فخری بر استفاده از ظرفیت‌های خیرین برای تامین آب آشامیدنی و سرویس‌های بهداشتی نیز تاکید کرد.

انتهای پیام/