شناسهٔ خبر: 111204 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با سفر وزیر راه و شهرسازی به استان اصفهان؛

بهره‌برداری از مرکز فوریت‌های پزشکی فولادشهر

بهره برداری از مرکز فوریت های پزشکی فولادشهر معاون وزیر راه و شهرسازی پنچ پروژه عمرانی به ارزش  ۱۱۶ میلیارد تومان در فولادشهر را کلنگ زنی و به بهره برداری رساند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(اصفهان)؛ همزمان با سفر هیئت دولت به استان اصفهان، علیرضا جعفری معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید، کلنگ احداث چند پروژه عمرانی شهر جدید فولادشهر را به زمین زد و از یک پروژه نیز بهره برداری شد.  

 در این آیین عملیات اجرایی سه مدرسه شامل: یک مدرسه ۱۵ کلاسه در محله ایثار ۲ با عرصه سه هزار و ۷۴۵ مترمربع و زیر بنای دو هزار و ۶۰۰ مترمربع به ارزش ۳۴ میلیارد تومان آغاز شد.  

 یک مدرسه ۱۲ کلاسه در محله ایثار سه مسکن مهر با عرصه دو هزار و ۹۴۴ مترمربع، زیربنای یکهزار و ۸۱۵ مترمربع و به ارزش ۲۶ میلیارد تومان و  یک مدرسه ۱۲ کلاسه در محله فرهنگ سه با عرصه دو هزار و ۹۴۴ مترمربع و زیربنای یکهزار و ۲۶۰ متر مربع به ارزش  ۲۱ میلیارد تومان کلنگ زنی شدند.  

 کلنگ احداث یک باب ساختمان آشیانه آتش نشانی با عرصه دو هزار و ۳۸۹ متر مربع، زیربنای یکهزار و ۴۲۰ مترمربع در محله ایثار یک به ارزش ۱۹ میلیارد تومان به دست جعفری بر زمین زده شد.  

 در ادامه این سفر معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید، مرکز فوریت‌های پزشکی احداثی توسطِ شرکت عمران با عرصه دو هزار و ۵۰۰ متر مربع و زیربنای ۲۰۰ متر مربع به ارزش ۱۵ میلیارد تومان را به بهره برداری رساند.  

 گفتنی است؛ ارزش کل این پروژه‌های عمرانی که بدست معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید کلنگ زنی یا به بهره برداری رسید به ارزش یکصد و ۱۶ میلیارد تومان بوده است.