شناسهٔ خبر: 111259 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره ساخت و توسعه راه‌های فرعی و روستایی راهداری البرز اعلام کرد:‌

اجرای پروژه لکه‌گیری و روکش آسفالت در روستاهای محور کرج- چالوس

بهسازی راه روستایی طالقان رئیس اداره ساخت و توسعه راه‌های فرعی و روستایی راهداری البرز از اجرای دو پروژه لکه‌گیری و روکش آسفالت در روستاهای محور کرج- چالوس با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(البرز)، اکبر کائیدی به اجرای دو پروژه لکه‌گیری و روکش آسفالت در روستاهای محور کرج- چالوس اشاره کرد و گفت: اولین پروژه، لکه‌گیری و روکش آسفالت درمحور روستایی کیاسر به طول ۳.۵(سه و نیم) کیلومتر است.

وی افزود: این پروژه با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان از اواخر اردیبهشت‌ماه سال جاری آغاز شده و درحال حاضر عملیات لکه‌گیری این محور به پایان رسیده است.

این مسئول با بیان اینکه درحال حاضر به دلیل گازرسانی به روستای کیاسر اجرای پروژه موقتا تعطیل شده است، گفت: روکش آسفالت این محدوده پس از پایان گازرسانی و در اواخر خردادماه انجام می‌شود.

کائیدی در ادامه به اجرای پروژه لکه‌گیری و روکش آسفالت در محور روستایی سیرا- اویزر- کلها اشاره کرد و گفت: اجرای این پروژه به طول ۱۱ کیلومتر در اواخر خرداده ماه سال جاری آغاز خواهد شد.

رئیس اداره ساخت و توسعه راه‌های فرعی و روستایی راهداری البرز مدت اجرای این پروژه را ۱۸ ماه اعلام کرد و افزود: این پروژه با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان اجرا می‌شود.