شناسهٔ خبر: 111275 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه و شهرسازی سیستان وبلوچستان خبر داد:

احداث چهار پروژه مهم زیرساختی در شهرستان های خاش، میرجاوه و تفتان 

کارگروه فرمانداران سیستان و بلوچستان مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: چهار پروژه مهم زیر ساختی به منظور دستیابی به توسعه پایدار در شهرستان های خاش، میرجاوه وتفتان توسط این اداره کل هدفگذاری شده است. 

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از سیستان و بلوچستان، عطاء اله اکبری در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان های خاش، تفتان و میرجاوه با اعلام این مطلب که توسعه هر منطقه منوط به توسعه شبکه جاده ای است، اظهار داشت: این اداره کل با هماهنگی که از طریق نماینده مردم خاش و میرجاوه وتفتان در مجلس شورای اسلامی در طول یکسال گذشته بعمل آورده است چهار پروژ مهم باند دوم بزرگراه زاهدان _میرجاوه، احداث محور اسکل آباد- گوهر کوه- بزمان (با هدف اتصال شهرستان تفتان به مرکز کشور)، احداث راه روتک واتصال شهرستان خاش به مرز پاکستان و  پیگیری اخذ ماده ۲۳ واحداث راه اصلی محور میرجاوه-خاش و خاش سراوان رادر دستور کار خود قرار داده است.
وی ادامه داد: از مجموع چهار پروژه مذکور در حال حاضر سه پروژه با تمام ظرفیت در حال کار است و پروژه احداث مسیر خاش-سراوان درصورت اخذ ماده ۲۳ و ردیف دار شدن بزودی آغاز شد. 

مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: قطعا این سه شهرستان از چهار طرف در حوزه زیر ساختی در آستانه تحولاتی اساسی خواهند بود.

اکبری افزود: این اداره کل اگاهانه و با برنامه تلاش می کند با تجمیع درست منابع مالی و ایجاد اشتغال پایدار نقش مهم خود را در کوتاه مدت در این سه شهرستان ایفا کند.