شناسهٔ خبر: 111282 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان سنقر و کلیایی اعلام کرد:‌

آغاز عملیات روکش آسفالت محور سنقر به سطر

عملیات روکش آسفالت راه روستایی - کرمانشاه رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان سنقر و کلیایی با اعلام آغاز عملیات روکش آسفالت محور سنقر به سطر گفت: ٢٢ کیلومتر راه مواصلاتی و همچنین ٢٠ کیلومتر راه روستایی امسال آسفالت و روکش آسفالت می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمانشاه)  مهدی دبیریان درباره آغاز عملیات روکش آسفالت محور شهر سنقر به شهر سطر گفت: محور سنقر به بیستون به طول ٣ و نیم کیلومتر و سنقر به شهر سطر به طول ١۴ کیلومتر و محور سنقر به همدان به طول ۴ کیلومتر امسال روکش آسفالت و لکه گیری انجام خواهد شد.

دبیریان در خصوص بهسازی و آسفالت راه روستای شهرستان گفت: راه روستایی دارحیدر به عالی بلاغ و کلگاه به طول ۴ کیلومتر، راه روستایی سیردوله به طول ٣ کیلومتر، راه روستایی حسین آباد به قوری چای ۳ کیلومتر و همچنین راه روستایی دربند سطر به طول ۲ کیلومتر پیمانکار مشخص شده و بزودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین راه دسترسی روستاهای علی آباد و تلخستان و الیاسان به آگاه در قالب قراردادی دیگر به مناقصه گذاشته شد که در مرحله تحویل به پیمانکار قرار دارد.

دبیریان افزود: روکش آسفالت محور سنقر به شهر سطر نیز آغاز شده همچنین پیگیری لازم در خصوص تبدیل راه مواصلاتی این محور از درجه ۲ به یک در حال انجام است و هم اکنون در مرحله کمیسیون ماده ٢٣ و پس از طی مراحل قانونی این محور تعریض و اعتبارات آن نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/