شناسهٔ خبر: 111332 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به جهت هماهنگی بیشتر در سفر هیات دولت به استان خراسان شمالی؛

شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان خراسان شمالی برگزار شد

شورای هماهنگی خراسان شمالی جلسه شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان خراسان شمالی با حضور دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی استان، به منظور بررسی و هماهنگی های لازم در آستانه سفر رئیس جمهور و هیات دولت به استان خراسان شمالی امروز یکشنبه مورخ ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)،  در آستانه سفر رئیس جمهور و هیات دولت به استان خراسان شمالی، جلسه ای با حضور قاسم قاسمی، مدیرکل و رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان خراسان شمالی و دیگر مدیران کل دستگاه های زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی برگزار شد.

قاسم قاسمی، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی عنوان کرد: برنامه ریزی لازم در خصوص مسائل و مشکلات موجود و نیازهای مختلف در حوزه های مسکن، شهرسازی و حمل و نقل جمع بندی و احصاء شد.

وی با اشاره به برپایی میز ارتباطات مردمی همزمان با سفر وزیر راه و شهرسازی به استان خراسان شمالی تصریح کرد: در راستای رسیدگی هر چه بهتر به درخواستها و مشکلات مراجعین، میز ارتباطات مردمی با حضور ادارات کل زیرمجموعه وزارت در استان برپا خواهد شد و هماهنگی های لازم در این خصوص صورت گرفت.

مدیرکل و رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی خراسان شمالی در ادامه افزود : انشالله با سفر پر خیر و برکت هیات دولت به استان شاهد تحولات خوبی باشیم و رشد و توسعه استان را در پی داشته باشد.

گفتنی است این جلسه به منظور ایجاد هماهنگی بیشتر میان مدیران زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی، مشورت برای حل مشکلات در استان، همکاری برای تسهیل و پیشرفت پروژه‌ها برگزار و تمهیدات لازم به منظور آمادگی برای سفر هیات دولت به استان اندیشیده شد.