شناسهٔ خبر: 111348 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه:

تشدید نظارت بر عملکرد مجتمع‌های خدمات رفاهی کرمانشاه به‌منظور ارائه خدمات بهینه به زوار اربعین

کرمی - مدیر کل کرمانشاه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: با توجه به پیش رو بودن سفرهای زائرین اربعین حسینی (ع) و در جهت آمادگی کامل جهت ارائه خدمات بهینه و مطلوب به زائرین محترم در مجتمع‌های خدمات رفاهی بین‌راهی درحال بهره‌برداری، نظارت و بازرسی مستمر در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمانشاه) فریبرز کرمی گفت: با توجه به پیش رو بودن سفرهای زائرین اربعین حسینی(ع) و متعاقب آن، افزایش حجم تردد و لزوم ایجاد بستر مناسب جهت بهره‌مندی کاربران جاده‌ای و آمادگی کامل برای ارائه خدمات بهینه و مطلوب به زائرین محترم در مجتمع‌های خدمات رفاهی بین‌راهی نظارت و بازرسی تشدید شده است.

وی گفت: مجتمع های خدمات رفاهی، مجموعه هایی از امکانات است که در جهت ارائه خدمات متمرکز مورد نیاز کاربران جاده ای در محورهای مواصلاتی کشور احداث می شود و هر مجتمع خدمات رفاهی؛ دارای امکانات همچون نمازخانه، رستوران، فروشگاه،  جایگاه عرضه سوخت، پارکینگ، سرویس بهداشتی و سایر خدمات رفاهی دیگر است.

کرمی افزود: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه، آمادگی این را دارد که در صورت تمایل و در جهت ارائه خدمات به زائرین و به منظور افزایش ایمنی و وجود زیرساخت های لازم از قبیل راه های دسترسی ایمن و استاندارد، پارکینگ، سرویس های بهداشتی، انشعابات برق و آب و... درمجتمع‌های خدمات رفاهی بین‌راهی موکب هایی جهت رفاه حال هموطنان و موکب داران جانمایی کند.

وی عنوان کرد: زوار اربعین حسینی(ع) جهت سهولت دسترسی به مجتمع‌های خدمات رفاهی؛ اپلیکیشن مجتمع خدمات رفاهی ها را یا از کافه باز و یا از سایت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای restareas.rmto.ir می توانند دانلود کنند.

وی گفت: استان کرمانشاه دارای ۳۲ مجتمع خدمات رفاهی در حال بهره‌برداری و ۲۱ مجتمع خدمات رفاهی نیز در محورهای مواصلاتی در حال ساخت است.

کرمی بیان کرد: همچنین ۲۰ مجتمع خدمات رفاهی در مرحله استعلام و در ۲ ماه امسال نیز، ۸ موافقت اصولی تمدید و ۵ پرونده بهره‌برداری، تمدید شده است.

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای در پایان، از کلیه کاربران جاده ای خواست؛ که در صورت مشاهده هرگونه تخلف و کوتاهی در امر خدمات رسانی از سوی مجتمع های خدمات رفاهی، مراتب را از طریق شماره ۱۴۱ سامانه مرکز مدیریت اطلاعات راه ها به اطلاع این اداره کل برسانند.

انتهای پیام/