شناسهٔ خبر: 111350 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خواستار شد:

رفع مشکلات بیمه ای نیروهای شرکتی راهداری آذربایجان غربی

دیدار  مدیرکل راهداری آذربایجان غربی با مدیر تامین اجتماعی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در دیدار با مدیرکل بیمه تامین اجتماعی استان، رفع مشکلات بیمه ای نیروهای شرکتی راهداری آذربایجان غربی را پیگیر شد. 

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، پیمان آرامون مدیرکل راهداری و حمل ‌و نقل جاده ای آذربایجان غربی با حضور در دفتر مدیرکل تامین اجتماعی استان با تبیین جایگاه نیروهای شرکتی راهداری استان و تشریح وظایف، خدمات و رسالت این کارکنان خواستار رفع مشکلات بیمه ای و تثبیت جایگاه آنان شد.

وی با اشاره به اهمیت کارکرد نیروهای شرکتی در انجام عملیات راهداری، ایمن سازی و ساخت ابنیه فنی راه و نگهداری محورهای ارتباطی استان در کنار سایر همکاران راهداری با نوع قراردادهای دیگر یادآور شدند: می بایست با کمک دستگاههای مختلف دخیل در امور نیروهای شرکتی از جمله بیمه، روحیه خدمت را در بین این همکاران زحمتکش تقویت کنیم.

در این جلسه مدیرکل بیمه تامین اجتماعی استان برای رفع مشکلات بیمه ای و همچنین نحوه همکاری نیروهای شرکتی در بخش های مختلف ستادی و میدانی بدون لحاظ جرایم بیمه ای قول مساعد داد.