شناسهٔ خبر: 111369 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی خبر داد:

افتتاح ساختمان کتابخانه ولیعصر(عج) شهر داورزن در شهرستان سبزوار

افتتاح كتابخانه داورزن معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی از افتتاح ساختمان کتابخانه ولیعصر(عج) شهرستان داورزن خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان رضوی)، محمد ذاکری گفت: آئین افتتاح ساختمان کتابخانه عمومی ولیعصر (عج) شهرستان داورزن در تاریخ ۱۲ خرداد ماه سالجاری با حضور یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی، معاونین استاندار، فرماندار شهرستان داورزن، معاونین اداره کل راه و شهرسازی استان، مدیرکل کتابخانه های عمومی و همچنین جمعی از مدیران استانی و شهرستانی برگزار شد.

وی با بیان اینکه جهت احداث کتابخانه عمومی شهرستان داورزن بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است؛ ادامه داد: عملیات اجرائی احداث کتابخانه عمومی شهرستان داورزن توسط اداره کل راه وشهرسازی استان به عنوان مجری پروژه های ساختمانهای عمومی و دولتی در زمینی به مساحت حدود ۶۴۰ مترمربع و با زیربنای ۲۲۰ مترمربع انجام و برای ساخت و تجهیز آن بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال هزینه شده است .

وی همچنین اظهار کرد: با عنایت به اینکه ساختمان پیشین این کتابخانه به صورت امانی در اختیار اداره کل کتابخانه های عمومی استان بوده است با احداث ساختمان جدید، کتابخانه به این مکان منتقل شد.