شناسهٔ خبر: 11137 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور معاون استاندار هرمزگان انجام شد؛

بهره‌برداری از چند پروژه روکش‌آسفالت راه روستایی در حاجی‌آباد

حاجی‌اباد در مراسمی با حضور معاون سیاسی - امنیتی استاندار هرمزگان، فرماندار حاجی آباد و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی پروژه آبنمای بزرگ دهستان و روکش آسفالت این محور به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی به نقل از راه و شهرسازی استان هرمزگان، رضایی لری ، معاون راه روستایی اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان در مراسم بهره برداری از این پروژه گفت: طول آبنمای دهستان ۹۰۰ متر است که به صورت ترکیبی از ۴۸۰ متر آبنمای لوله ای در مقاطع خط القعر رودخانه و ۴۲۰ متر آبنمای ساده بر روی رودخانه موسوم به باینوج احداث شده است.

وی تصریح کرد، با احداث این آبنما علاوه بر رفع مشکل تردد اهالی ۱۷ روستای منطقه با ۹۳۰ خانوار، باعث کاهش حادثه خیزی در مواقع بارندگی و طغیان رودخانه و تسهیل در تردد ترافیک عبوری محور و کاهش زمان سفر و استهلاک ماشین های عبوری خواهد شد.

در این روز همچنین از ۸ کیلومتر روکش مجدد آسفالت محور دهستان بهره برداری رسمی شد.

رضایی لری با اشاره به این پروژه گفت: برای احداث آبنما و روکش آسفالت محور مذکور اعتباری بالغ بر ۵۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

وی همچنین به دیگر پروژه های افتتاح شده حاجی آباد اشاره کرد و گفت: در شهرستان حاجی آباد علاوه بر پروژه های یاد شده ۲ پروژه روکش آسفالت محور توشهر احمدی – سرگز به طول ۴ کیلومتر و احداث راه روستایی سید جوذر به طول ۱/۵ کیلومتر به بهره برداری رسید.

  اعتبار این پروژه ها ۱۱ میلیارد ریال اعلام شده است.

نظر شما