شناسهٔ خبر: 111376 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست راهداری لرستان:

تکریم ارباب رجوع مهم‌ترین اولویت است

تصاویر اخبار راهداری لرستان باید در کنار عمل به قوانین و وظایف سازمانی به دنبال راهکارهای مناسب برای حل مسائل مردم باشیم و تکریم ارباب رجوع مهم‌ترین اولویت در ادامه مسیر خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (لرستان)، مرتضی شیروانی سرپرست این اداره‌کل در جلسه هماهنگی جذب باقیمانده اعتبارات ۱۴۰۰ که با حضور اعضای شورای معاونین و رؤسای ادارات ستادی برگزار شد، گفت: تسهیل در روند پاسخگویی به مردم و پرهیز از معطلی ارباب رجوع، بسیار حائز اهمیت است از این رو باید در کنار عمل به قوانین و وظایف سازمانی به دنبال راهکارهای مناسب برای حل مسائل مردم باشیم و  تکریم ارباب رجوع مهم‌ترین اولویت در ادامه مسیر خواهد بود.

وی خواستار حذف فرآیندهای طولانی‌مدت در انعقاد قرارداد پروژه‌ها شد و خاطرنشان کرد: با توجه به فرصت اندک باقیمانده تا پایان سال مالی و جذب اعتبارات ۱۴۰۰، در حال حاضر تعیین تکلیف قراردادهای پروژه‌ها در اولویت است و نیاز است با همکاری شورای معاونین، ادارات پیمان و رسیدگی، حراست و حقوقی، فرآیندهای اداری از اعلام برنده مناقصه تا انعقاد قرارداد به کمتر از یک هفته کاری کاهش یابد.

سرپرست اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان تصریح کرد: باید تمام تلاش خود را بر جذب اعتبارات ابلاغی متمرکز و از بازگشت اعتبارات جلوگیری کنیم.

وی بر تسریع در روند استعلامات و کمیسیون‌های حریم به‌خصوص در طرح‌های مرتبط با موضوع سرمایه‌گذاری تاکید کرد.

در ادامه این جلسه عارف امرایی معاون‌راهداری، مصطفی ملکی صادقی معاون فنی و راه روستایی، رضا عبدی معاون حمل و نقل و تعدادی از روسای ادارات ستادی به بیان عملکرد حوزه کاری خود در پیگیری اعتبارات سال ۱۴۰۰ پرداختند.