شناسهٔ خبر: 111377 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

جلسه پیگیری مطالبات صنفی فعالان حمل و نقل عمومی برگزار شد

تصاویر اخبار راهداری لرستان در جلسه بررسی و پیگیری مشکلات صنفی فعالان حمل و نقل کالا و مسافر برون‌شهری بر ارتقای خدمات مورد نیاز این قشر تاکید شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (لرستان)، در این جلسه که با حضور انجمن‌ها و صنوف حمل و نقل کالا و مسافر و نمایندگان دستگاه‌های ذیربط ازجمله تامین اجتماعی، سازمان صمت، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برگزار شد، مرتضی شیروانی سرپرست اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خواستار پیگیری جدی مطالبات صنوف حمل و نقل شد.

وی با بیان اینکه پوشش بیمه‌ای کمترین خواسته بحق رانندگان و صنوف حمل و نقل است، گفت: انتظار داریم ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی و تامین اجتماعی در پیگیری این دغدغه عمومی صنوف حمل و نقل همکاری کنند.

شیروانی با اشاره به مشکلات ناشی از کرونا در دو سال گذشته و آثار منفی آن بر اقتصاد حمل و نقل گفت: ثبات شغلی رانندگان و فعالان حمل و نقل عمومی و تلاش برای حفظ چرخه اقتصادی و اشتغال موجود در این بخش باید در اولویت برنامه‌های استان قرار گیرد.

در ادامه رضا عبدی معاون حمل و نقل این اداره‌کل نیز به بیان اقدامات انجام شده در راستای حل مشکلات صنوف حمل و نقل و رانندگان پرداخت.

فیروز فرج الهی مسئول انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل مسافر و فرود قاسمی مسئول انجمن صنفی رانندگان خرم‌آباد هم به بیان دغدغه‌های فعالان حمل و نقل عمومی پرداختند و خواستار اعمال قانون مشاغل سخت و زیان‌آور برای رانندگان شدند.

همچنین در این جلسه نمایندگان ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تامین اجتماعی و شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی و سازمان صمت استان به مطالبات مطرح‌شده پاسخ دادند.