شناسهٔ خبر: 11143 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

افتتاح ۲۲۷۷ واحد مسکن مهر خورموج با حضور معاون وزير در هفته آینده

بهره برداری از ۲ طرح بزرگراهی در بوشهر همزمان با هفته دولت

مسکن مهر گیلان سرپرست اداره كل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: ۲ طرح بزرگراهی در دشتستان که با اعتبار ۸۷ میلیارد ریال اجرا شده است به بهره‌برداری رسید. این در حالی است که همزمان کلید ۱۸۳ واحد مسکن مهر در خورموج نیز به متقاضیان واگذار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی به نقل از اداره كل راه و شهرسازي استان بوشهر ، فرزاد رستمی  در مراسم افتتاح طرح‌های راهسازی در دشتستان با بیان اینکه طرح‌های مهمی در حوزه راهسازی دراستان بوشهر دردست ساخت است گفت : تمام محورهای اصلی استان بوشهر به بزرگراه تبدیل می‌شود که برای اجرای  این طرح‌ها در سفر هیئت دولت به استان بوشهر اعتبارات لازم مصوب شده است.

وی از افتتاح و  تکمیل بزرگراه محور گزبلند ـ زیارت در دشتستان خبرداد و گفت: این پروژه ۸ کیلومتری دارای ۲۴ ابنیه فنی است که با اعتباری افزون بر ۵۲ میلیارد ریال اجرا شده است.

سرپرست اداره كل راه و شهرسازی استان بوشهر عرض این پروژه را ۱۶ متر دانست و تصریح کرد: برای انجام ایمنی پروژه طرح‌هایی شامل حفاظت میانی، خط‌کشی، نصب تابلو اطلاعاتی علائم و تجهیزات راهداری اجرا شده است.

رستمی با اشاره به بهره‌برداری از باند دوم برگشت محور بویری به شبانکاره افزود: با اجرای این پروژه به طول ۴ کیلومتر و اعتبار ۳۵ میلیارد ریال زمینه تردد ایمنی دراین محور فراهم شده است.

افتتاح ۱۸۳ واحد مسكن مهر 

  همچنین فرزاد رستمی  در خبری دیگر  ۱۸۳واحد مسکن مهر خورموج با حضور قائم مقام وزير خبر داد.

وی  در جمع خبرنگاران با بيان اينكه افتتاح ۲۲۷۷ واحد مسكن مهر در برنامه هفته دولت اين اداره كل است،افزود:  مسكن مهر ۱۸۲واحدي خورموج يكي از پرو‍‍ژه هايي است كه در آغازين روز هاي هفته دولت و با حضور قائم مقام وزير راه در طرح هاي مسكن مهر افتتاح مي شود.

وي افزود: اين واحد ها در قالب ۳۹ بلوك و هر واحد ۸۵ متر مربع است كه داراي امكانات كامل آب،برق،گاز،فاظلاب، و كولر هاي اسپليت نيز است.

رستمي در خصوص برنامه هاي اين اداره كل در اولين روز هفته دولت به تكميل واريانت گزبلند-زيارت با اعتباري بالغ بر ۲۲ميليارد ۶۵۰ ميليون ريال عنوان كرد و گفت: عرض اين پروژه ۱۶متر و آسفالت آن ۱۰۰ هزار متر مكعب است.

سرپرست اداره كل راه و شهرسازي استان بوشهر افزود: همچنين جهت انجام ايمني پرو‍ژه بالغ بر يك ميليارد ۴۰۰ ميليون ريال هزينه گرديده كه شامل حفاظت مياني ، خط كشي ، نصب تابلو اطلاعاتي علائم و تجهيزات راهداري است../

نظر شما