شناسهٔ خبر: 111450 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان:

توجه جدی به ضوابط و آئین نامه‌ها در ساخت و سازها باید مد نظر قرار گیرد

زنجان بیات منش 2.jpg مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: در ساخت و سازها توجه جدی به ضوابط و آئین نامه‌ها و مقررات ملی ساختمان در استان زنجان مد نظر قرار گیرد.

به گزارش  خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)، مسعود بیات‌منش، مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان با نوشتن پیامی یاد و خاطره جان‌باختگان زلزله رود بار و منجیل در ۳۱ خرداد سال ۶۹ را گرامی داشت.

در بخشی از این پیام آمده است: تقویم بار دیگر ورق خورد و با آخرین روز از فصل بهار که یادآور پاییزی ترین روز شهرستان طارم و استان زنجان در سال ۶۹ بود، رسید.

 چه بسیار مردمان روشن ضمیر سرزمین زیتون و انار که شب، خسته از کار روزانه سر بر بالین گذاشته ولی آواری مهیب فرصت بیدار شدن را از آنها گرفت.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، در ادامه این پیام آورده است: آنچه باید از مرور این اتفاق تلخ آموخت این است که در ساخت و سازها توجه جدی به ضوابط و آئین نامه‌ها و مقررات ملی ساختمان مورد تاکید قرار گیرد.

بیات منش تاکید کرد: همچنین نظارت مداوم و دقیق بر اجرا و ساخت و ساز مورد توجه باشد که امید می‌رود امعان نظر ویژه جامعه مهندسین کشور را در پی داشته باشد.