شناسهٔ خبر: 111455 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره ساخت و توسعه راه‌های فرعی و روستایی راهداری البرز اعلام کرد:‌

اجرای ۲ پروژه بهسازی و روکش آسفالت در روستاهای چهارباغ

بهسازی راه روستایی چهارباغ رئیس اداره ساخت و توسعه راه‌های فرعی و روستایی راهداری البرز از اجرای دو پروژه راه روستایی با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در شهرستان چهارباغ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(البرز)، اکبر کائیدی، از اجرای پروژه بهسازی و روکش آسفالت راه روستایی عرب‌آباد خسروی خبر داد و گفت: این پروژه با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به طول دو کیلومتر اجرا شد.

وی افزود: اجرای این پروژه از اواسط فرودین ماه کلید خورد و پس از دو ماه به بهره‌برداری رسید.

این مسئول در ادامه به اجرای پروژه لکه‌گیری و روکش آسفالت محور آران- زکی‌آباد و سلطان‌آباد به شهرک ابریشم اشاره کرد و گفت: عملیات اجرایی این پروژه از مردادماه سال جاری آغاز می‌شود.

کائیدی تصریح کرد: این پروژه به طول یک کیلومتر با اعتباری بالغ بر دو میلیارد تومان و در مدت ۱۸ ماه اجرا و به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس اداره ساخت و توسعه راه‌های فرعی و روستایی راهداری البرز در ادامه گفت: در استان البرز هزار و ۷۱ کیلومتر راه روستایی وجود دارد که ۷۹۲ کیلومتر آن آسفالته است.

وی با اشاره به اینکه طول راه‌های اصلی، شریانی، بزرگراهی و آزادراهی استان در مجموع ۴۱۰ کیلومتر است، گفت: طول راه‌های روستایی البرز تقریبا دو برابر این رقم است.

این مسئول بیان کرد: از ۲۶۲ روستای بالای ۲۰ خانوار استان، ۲۴۳ روستا دارای راه آسفالته است و درحال حاضر ۹۳ درصد از راه‌های روستایی البرز آسفالت شده‌اند.