شناسهٔ خبر: 11146 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با هفته دولت محور آبطویل به تل اشکی در استان بوشهر افتتاح شد

بهره برداری از قطعه اول محور ننیزک – کلمه

جاده سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر از بهره برداری قطعه اول محور ننیزک – کلمه به طول ۵ كيلومتر همزمان با دومين روز از هفته دولت خبر داد.

به گزارش اداره كل راه و شهرسازي استان بوشهر  فرزاد رستمی در آيين افتتاح قطعه اول پروژه ننيزك – كلمه گفت: توجه به راهها و ايمن سازي آن به كاهش تصادفات و تلفات جاده اي كمك مي كند، لذا تمام تلاش ما در اين اداره كل اين است كه بتوانيم با ايمن سازي جاده اي اين حوادث را كاهش دهيم.

وي از افتتاح چندين پروژه مربوط به راه ها در هفته دولت امسال خبر داد و افزود : اين پروژه ها جهت اتصال محورهاي مواصلاتي، سهولت در حمل و نقل و جابجايي و كاهش خطرات جاده اي در محورهاي ترافيكي بوده است.

 طول اين مسير پنج كيلومتر است و مبلغ اوليه هزينه شده بالغ بر ۱۲ ميليارد ريال بوده است.

همچنین در خبری دیگر سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر از افتتاح محور آبطویل به تل اشکی در سومین روز از هفته دولت خبر داد. فرزاد رستمی در آیین افتتاح محور آبطویل به تل اشکی که با حضور استاندار بوشهر و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد، گفت: ساخت این مسیر یکی از مهمترین درخواست های مردم این اهالی بوده است که با احداث این راه مسیر از ۱۵ کیلومتر به ۲/۵ کیلومتر کاهش یافت.

وی افزود:با توجه به ظرفیت خوب کشاورزی این دو روستا احداث این راه موجب رونق کشاورزی نیز می شود.

 سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر بیان کرد: طول این پروژه ۲/۵ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۱۹ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.

استاندار بوشهر نیز در این آیین خاطر نشان کرد: تمام هدف و تلاش دولت بر این اساس است که توسعه را در روستا افزایش دهد و روستا ها را به کلیه تجهیزات و زیر ساخت های فرهنگی ،تفریحی آموزشی و  بهداشتی مجهز کنند.

مصطفی سالاری با اشاره به اینکه احداث این راه یکی از گامهای رسیدن به توسعه این دو روستا است، گفت : برنامه های مختلفی نیز برای توسعه زیر ساخت های تفریحی و اشتغال زایی با محوریت جوانان روستایی در استان بوشهر برنامه ریزی و اجرا شده است.

نظر شما