شناسهٔ خبر: 111484 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با برگزاری نشست کارشناسی:

تسهیل و روان سازی سوخت ناوگان برون شهری گلستان پیگیری شد

جاده ایلام- مهران.JPG نشست کمیته کارشناسی تسهیل و روان سازی سوخت ناوگان برون شهری گلستان با حضور نماینده دستگاه امنیتی و معاون،روسا و کارشناسان ستادی معاونت حمل و نقل و حراست اداره کل، ،رئیس کانون رانندگان و نمایندگانی از شرکت نفت استان در سالن اجتماعات راهداری و حمل و نقل جاده ای برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(گلستان)،این کمیته پیرو پیگیری مصوبات جلسات قبلی و تبادل نظر و جمع بندی داده های اطلاعاتی سوخت ناوگان و رانندگان برون شهری گلستان برگزار شد تا اقدامات صورت گرفته پیرامون نحوه ساماندهی سوخت آزاد، توسعه جایگاه های سوخت دارای دو نرخ، امکان سوخت گیری ناوگان در شهرهای دیگر و جلوگیری از قاچاق سوخت، بیان و بررسی شود.

پس از بیان اقدامات، مقرر شد جهت پیگیری و دستیابی به نتایج مطلوب در این موضوعات نیز، مکاتبه و هماهنگی لازم با سازمان های متبوع صورت گیرد تا با اطلاع رسانی و نظارت های مشترک؛ خدمات رسانی موثرتری به جامعه هدف ارائه شود.

براساس اعلام شرکت نفت گلستان، شماره تماس 09627 گزارش ها و شکایات رانندگان و مالکان ناوگان برون شهری را، دریافت و در کمترین زمان ممکن رسیدگی خواهد کرد.