شناسهٔ خبر: 111525 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان اعلام کرد:

آخرین اقدامات و گزارش طرح نهضت ملی مسکن در هرمزگان

مدیر کل راه و شهرسازی استان هرمزگان مدیرکل راه و شهرسازی استان هرمزگان گفت: بیش از ۸۰ هزار نفر متقاضی برای بهره مندی از امکانات و تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن استان هرمزگان ثبت نام کردند.

به کزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (هرمزگان)، مدیر کل راه و شهرسازی استان هرمزگان گفت: با اعلام شرایط بهره  مندی و امکان پذیرش نهایی متقاضیان و استعلام از مراجع ذیربط پس از بررسی و پالایش تا کنون بیش از ۱۴ هزار و ۹۱۹ نفر حائز شرایط و پذیرفته شده اند.

عباس کمالی تصریح کرد: از این تعداد پذیرفته شده ۵ هزارو ۴۶۹ نفر جمعاً بالغ بر ۶۳۸ میلیارد ریال وجه اولیه ثبت نام را واریز کرده اند.

مهندس کمالی با بیان این که سهم  استان هرمزگان در طرح نهضت ملی مسکن تعداد ۴۹ هزار و ۹۵۰ واحد مسکونی  دربرنامه ۴ ساله است، بیان کرد : این تعداد واحد مسکونی با  مشارکت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی،ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره)، شرکت عمران شهر جدید علوی از طریق متقاضیان در قالب واگذاری های گروهی و با مشارکت بانک مسکن اجرا و تحویل متقاضیان می شود.

وی در ادامه با بیان این که در ۴۲ شهر استان ثبت نام از متقاضیان برای بهره مندی از طرح نهضت ملی مسکن انجام شده و به دلیل مشکلات تامین زمین در مرکز استان تا کنون این امر محقق نشده که با بررسی مجدد،اقدامات و هماهنگی لازم  امکان ثبت نام  برای متقاضیان حائز شرایط آماده شده و به زودی امکان ٍثبت نام فراهم و اعلام خواهد شد.

مدیر کل راه  شهرسازی در پایان گفت:عملیات اجرایی یک هزار و ۳۶۰ واحد مسکونی در قالب ۳ پروژه ۴۰۰،۲۴۰ و ۷۲۰ واحدی در اردیبهشت ماه سال جاری با حضور مهندس دوستی استاندار هرمزگان  آغاز و با برنامه ریزی انجام شده در ۳ ماهه دوم سال مجدد از متقاضیان ثبت نام و عملیات اجرایی پروژه های مشابه در مرکز استان آغاز خواهد شد.