شناسهٔ خبر: 111548 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با آغاز سفرهای تابستانی صورت می گیرد:

تشدید نظارت و کنترل تردد وسایل نقلیه عمومی در مازندران

مازندران- معاون حمل و نقل معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران اظهار داشت: با توجه به آغاز سفرهای تابستانی طرح نظارت و کنترل تردد وسایل نقلیه عمومی با هدف ارتقای ایمنی عبور و مرور در جاده های بین شهری مازندران تشدید می شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی ازمازندران ،ابوالفضل صفری اظهار داشت: با آغاز فصل تابستان، تعطیلی مدارس و کاهش موارد ابتلا به کرونا و همچنین شرایط اقلیمی و جغرافیایی مازندران ، پیش بینی می گردد گردشگران و مسافران بی شماری را از سرتاسر میهن عزیزمان پذیرا باشیم ، از این رو تشدید نظارت و کنترل بر ناوگان حمل و نقل عمومی در دستور کار این اداره کل قرار گرفت.  

وی افزود: با توجه به تاثیر قابل ملاحظه نظارت بر اجرای قوانین توسط کاربران جاده ای و همچنین جلوگیری و برخورد با تخلفات رانندگی ، طرح نظارت و کنترل تردد وسایل نقلیه عمومی از ابتدای تابستان سال جاری برنامه ریزی و اجرایی خواهد شد.

وی ادامه داد: طرح مذکور در حوزه اقدامات مورد انتظار با اولویت نظارت بر تردد وسایل نقلیه عمومی جاده ای و مشارکت تعاملی واحد ها و ادارات ذیربط شهرستانی و استانی به مرحله اجرا گذارده می شود.

 صفری در مورد نحوه اجرای طرح نظارت و کنترل تردد وسایل نقلیه تصریح کرد: این طرح به صورت نظارت میدانی و کنترل وسایل نقلیه در دو سطح پایانه های بار و مسافر با همکاری تشکل ها و انجمن های صنفی حمل و نقل و در راه ها با همکاری و پشتیبانی پلیس راه انجام می پذیرد.