شناسهٔ خبر: 111564 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

وزیر راه و شهرسازی در سفر به خراسان شمالی مطرح کرد:

افتتاح برخی پروژه‌های نهضت ملی در ۲۲ بهمن ماه و تا پایان سال /کلنگ‌زنی پروژه ۳۳۶ واحدی امام رضا (ع) در شهر اسفراین

وزیر راه و شهرسازی- کلنگ زنی اسفراین وزیر راه و شهرسازی در حاشیه آیین کلنگ زنی پروژه ۳۳۶ واحدی امام رضا (ع) در شهر اسفراین گفت: بخشی از پروژه‌های نهضت ملی مسکن تا ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی؛  رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی در ادامه سفر به خراسان شمالی با اشاره به بازید از پروژه های طرح نهضت ملی مسکن در شهر اسفراین گفت: پروژه های طرح نهضت ملی در اسفراین به لحاظ مکانی در موقعیت خوبی قرار دارند و هم به لحاظ کیفیت ساخت، ساختار خوب و قابل قبولی را دارا هستند  .

 وزیر راه و شهرسازی با اشاره به عملیات اجرایی پروژه‌ها ابراز امیدواری کرد: بخشی از پروژه‌های نهضت ملی مسکن تا ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ افتتاح شود و بخشی هم تا پایان سال افتتاح خواهد شد.

 قاسمی با اشاره به سهمیه شهر اسفراین که ۴ هزار متقاضی ثبت نامی دارد، گفت: بخش زیادی از تامین زمین انجام شده است و تا پایان سال نیز سهم ۴ ساله نهضت ملی مسکن در استان تامین خواهد شد.

 وزیر راه و شهرسازی با اعلام رضایت از انجام طرح نهضت ملی در استان خراسان شمالی خاطر نشان کرد: همزمان با کلنگ زنی پروژه ۳۳۶ واحدی امام رضا(ع) در شهرهای دیگر استان نیز کلنگ ۴ هزار واحد زده شد و عملیات اجرایی بزودی شروع خواهد شد.

قاسمی در پایان در پاسخ به سوال خبرنگار در مورد تکمیل پروژه راه آهن اسفراین گفت: با بررسی پیشرفت فیزیکی، تامین منابع  و اعتبار برای اتمام پروژه پیش بینی خواهد شد.