شناسهٔ خبر: 111638 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان نمین اعلام کرد:

جابجایی ۱۶۸ هزار تن کالا در شهرستان نمین

حمل و نقل کالا رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان نمین گفت:در فصل بهار ۱۶۸ هزار تن کالا از این شهرستان جابجا شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اردبیل،مهدی آزاد در بازدید ازشرکت حمل ونقل این شهرستان با بیان اینکه ۲۴ شرکت حمل ونقل کالا در شهرستان نمین بصورت شبانه روزی  در حال خدمات رسانی به مردم هستند، گفت:در مدت یاد شده ۶ هزار و۸۹۷ برگ بارنامه صادر شده است.

وی با اشاره به اینکه در سه ماهه گذشته  ۷۰۸ نفر مسافرنیزاز شهرستان نمین جابجا شده است تصریح کرد:۲ شرکت مسافربری در این شهرستان در حال فعالیت هستند.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان نمین بیان کرد:با انجام ۱۹۸ مورد گشت راهداری در محور های مواصلاتی شهرستان نمین جهت جلوگیری از تجاوز به حریم راه،۴۴ مورد ساخت وساز غیر مجاز شناسایی و متوقف،۱۹ مورد درختکاری غیرمجاز جمع آوری و با اخذ دستور قضایی نسبت به رفع آثار تجاوز اقدام شده است.

آزاد در جهت ارتقای ایمنی راهها،با استفاده از ۵۰۰ تن آسفالت سرد و گرم لکه گیری محورهای مواصلاتی این شهرستان را در سه ماهه گذشته یاد آور شدو اظهار کرد:راهداران پرتلاش شهرستان نمین ۲۶۸ عدد از تابلوهای فرسوده را از سطح جاده جمع آوری و بازسازی کرده اند.

وی در مدت یاد شده از تسطیح و رگلاژ ۱۳۵ کیلومتر از جاده های شنی این شهرستان توسط راهداران خبرداد و گفت:در مدت یاد شده راهداران ساعی شهرستان نمین ۵ کیلومتر عملیات شانه سازی و ۲۸ متر مکعب پاکسازی کانال انجام داده اند.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان نمین ایمن سازی تیرهای روشنایی با دپوی خاکریز به تعداد ۲۲۵ عدد ،رنگ آمیزی ۴۶ متر مربع از سرعتکاهها،شستشوی ۱۲ هزار و ۸۶۰ عدد تابلو،۶۰۰ کامیون ریزش برداری،۶۵ کیلومتر پاکسازی زباله و ۹۷۰ کامیون حمل مصالح را از دیگر اقدامات مهم راهداران در سه ماهه گذشته برشمرد.

آزاد با بیان اینکه اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان نمین مسئولیت نگهداری ۳۶۷ کیلومتر راه ارتباطی را برعهده دارد خاطرنشان کرد:از این مقدار ۴۵ کیلومتر راه اصلی،۳۶ کیلومتر راه فرعی،۱۹۲ کیلومتر راه آسفالته روستایی،۳۶ کیلومتر راه شنی و خاکی و ۶۰ کیلومتر نیز راه مرزی است.