شناسهٔ خبر: 111774 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در تیر ماه انجام شد:

رفع تصرف از اراضی دولتی در شهرستان ملایر به ارزش بیش از ۲ میلیارد تومان

رفع تصرف 1 رئیس اداره راه و شهرسازی ملایر از رفع تصرف دو قطعه زمین دولتی به ارزش ۲ میلیارد و ۳۷۵ میلیون تومان در این شهر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ( همدان)، احمد مرشدی، رئیس اداره راه و شهرسازی ملایر بیان کرد:یک فقره زمین با متراژ ۲۰۰ مترمربع در شهرستان ملایر (بلوار خلیج فارس)  به ارزش ریالی معادل ۲ میلیارد تومان بدون خسارت جانی و مالی به بیت المال بازگردانده شد.

وی افزود: این ساخت و ساز غیر مجاز(پی کنی) به شکل غیر قانونی و با تصرف اراضی دولتی انجام شده بود که با حکم مقام قضایی تخریب و به وضعیت سابق برگشت.

مرشدی با اشاره به مکان تصرف اظهار داشت: یک قطعه زمین دیگر نیز در شهر زنگنه علیا به صورت دیوار کشی به متراژ ۱۲۵ مترمربع به ارزش ۳۷۵ میلیون تومان رفع تصرف شد.

وی قدردانی از همراهی و همدلی دستگاه قضا، نیروی انتظامی و فرمانداری در رفع تصرف اراضی شهرستان اضافه کرد: دستگاه قضا و نیروی انتظامی همواره همکاری موثری با یگان حفاظت اراضی اداره کل در حفاظت از بیت المال داشته اند.

مرشدی از شهروندان خواست برای جلوگیری از تصرفات و در همراهی با یگان حفاظت با شماره ۱۶۵۶ به عنوان پل ارتباطی مقابله با زمین خواری تماس تلفنی برقرار کنند.