شناسهٔ خبر: 111783 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان خبر داد:

اجرای ۱۴ پروژه راهداری با مشارکت وزارت نفت در استان اردبیل

بهسازی راه روستایی چهارباغ مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت:با مشارکت وزارت نفت ۱۴ پروژه راهداری با ۲۲۵ میلیارد ریال اعتبار در استان اردبیل در حال اجراست.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اردبیل،کلیم اله وثوقی در جلسه بررسی روند اجرای طرح ها با بیان اینکه ۷ پروژه در حوزه بهسازی و آسفالت راههای روستایی بالای ۵۰ خانواربا ۱۲۵ میلیارد ریال اعتبار و ۷ پروژه دیگر نیزدر حوزه رفع نقاط پرتصادف استان با صد میلیاردریال اعتبار توسط راهداران در سراسر استان در حال اجراست گفت: این۱۴ پروژه از محل سفر ریاست جمهوری و با کمک وزارت نفت برای استفاده مردم در حال آماده سازی است.

دبیرکمیسیون مدیریت اجرائی ایمنی حمل ونقل استان اردبیل با اشاره به اینکه کمک به تکمیل بهسازی و آسفالت راه های روستایی سه راهی کرین-تیل،خان کندی،قشلاق ملا تقی قنبر،قشلاق حاج بایندرو،ولی بیگلوو همچنین  سیاوش کندی بطول ۲۸ کیلومتر و با اعتبار ۱۲۵ میلیارد ریال از پروژه های فعالی است که از محل مشارکت وزارت نفت در استان در دست اجراست تصریح کرد:عملیات زیرساخت گردشگری منطقه نمونه فندقلو و آبی بیگلو نیزاز این محل در حال تکمیل است.

عضو شورای اداری استان اردبیل پیشرفت ۸۰ درصدی پروژه تکمیل روشنایی و ایمن سازی پیچ بعد از فرودگاه اردبیل را یادآور شد و اظهار کرد:این پروژه بطول ۳ کیلومتر فعال است.

عضو شورای ترافیک استان اردبیل از آماده بودن سه پروژه مهم تعریض پل و پیچ قصابه،ایمن سازی سرازیری شرفه –گرمی ،احداث و  تعریض پل عنبرلو و بهسازی جاده تازه کند- پارس آباد برای اجرای  آسفالت ریزی خبرداد و بیان کرد: به جزتکمیل دو دستگاه پل طول این پروژه ها هزار و صد متر است که از پیشرفت فیزیکی بالای ۷۰درصد برخوردار هستند.

وثوقی کمک به اجرای دو مورد شیبراهه فرار قبل از پیچ رانش در محور سرچم را از دیگر پروژه های در دست اجرای راهداری استان با کمک وزارت نفت عنوان کرد و افزود:احداث تقاطع غیر همسطح ورودی نمین بطول ۸۳۰ متر و تعریض و ایمن سازی داخل روستای اسد کندی نیز بطول ۵۰۰ متردر حال اجراست.

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل اجرای فعال این پروژه ها و پیشرفت فیزیکی بالای طرح ها را بسیار موفق دانست و گفت:انتظار می رود عملیات اجرائی این پروژه ها تاپایان شهریور ماه خاتمه یافته و تقدیم مردم استان اردبیل شود.