شناسهٔ خبر: 111872 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری عنوان کرد؛

حضور ۵ معاون وزیر و بیش از ۲۰ مدیر کشوری راه و شهرسازی در جریان سفر اخیر رئیس جمهور به چهارمحال و بختیاری

جلسه شورای هماهنگی راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری در جلسه شورای هماهنگی راه و شهرسازی، از حضور ۵ معاون وزیر، ۲۰ مدیر کشوری و بیش از ۲۰ مدیر استانی وزارت راه و شهرسازی در جریان سفر ریاست جمهوری به استان و برپایی ستاد ارتباطات مردمی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (چهارمحال و بختیاری)، حسینعلی مقصودی، ضمن تقدیر از دستگاه های عضو در برپایی ستاد ارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازی در سفر ریاست جمهوری به استان، گفت: بر اساس ارزیابی انجام شده و اعلام مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی، در ۱۱ سفر استانی گذشته، میز خدمت راه و شهرسازی رتبه برتر را بین دستگاه های استانی کسب نموده است.

وی تعداد درخواست های مردمی ثبت شده حوزه راه و شهرسازی سفر اخیر را در مجموع ۲ هزار مورد برشمرد و افزود: از این تعداد حدود یک هزار و ۱۰۰ درخواست در محل ستاد و مابقی در سایر ستادهای استانی ثبت شده است.

رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان به دستاوردهای سفر رئیس جمهور و وزرا به استان نیز اشاره کرد و افزود: بیش از ۳۵ درصد مصوبات سفر در حوزه راه و شهرسازی است و در صورت ابلاغ مصوبات، تحول بزرگی در روند اجرای پروژه های استان رخ می دهد.

مقصودی حضور ۵ معاون وزیر و بیش از ۲۰ مدیر کشوری در ستاد ارتباطات مردمی راه و شهرسازی و بازدید و کلنگ زنی پروژه ها را در استان بی سابقه خواند و ادامه داد: تصمیمات بسیار مهمی با حضور معاونین وزیر در حوزه های مختلف راه و شهرسازی بخصوص راه، مسکن و بازآفرینی شهری گرفته شد و با ابلاغ اعتبارات توسط نهاد ریاست جمهوری، این تغییر روند محسوس خواهد بود.

وی دو برنامه مهم کلنگ زنی ایستگاه راه آهن شهرکرد و ۱۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن با حضور وزیر کشور، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و معاون وزیر راه و شهرسازی را نیز از اتفاقات خوب برای توسعه زیرساختی در استان برشمرد و اظهار امیدواری کرد؛ با تلاش مجموعه راه و شهرسازی در استان، این دو پروژه مهم در زمان تعیین شده تکمیل و مورد استفاده هم استانی های عزیز قرار گیرند.

علیرضا فخاری معاون وزیر و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن، محمود محمودزاده معاون مسکن و ساختمان، داریوش امانی معاون وزیر و مدیرعامل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، محمد آئینی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری و علی نبیان معاون وزیر و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان ها و تأسیسات عمومی و دولتی طی دو روز سفر استانی رئیس جمهور با حضور در چهارمحال و بختیاری در برنامه های مختلف حضور یافتند.