شناسهٔ خبر: 111906 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مزایده عمومی فروش املاک و اراضی در استان تهران

مزایده اداره کل راه و شهرسازی استان تهران واحدهای مسکونی و زمینهای خود را در ۲ شهر استان به مزایده گذاشته است

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (تهران)؛ مصطفی پرویزی مقدم معاون املاک و حقوقی اداره کل از مزایده ۲ واحد مسکونی در تهران، یک قطعه زمین با کاربری بهداشتی-درمانی در تهران و یک قطعه زمین با کاربری آموزشی در دماوند خبر داد.

علاقمندان به شرکت در این مزایده که به نمایندگی از سازمان ملی زمین و مسکن توسط اداره کل راه و شهرسازی استان تهران برگزار می شود می توانند پیشنهادات خود را تا ساعت ۱۲ ظهرروز ۸ تیرماه از طریق سامانه تدارکات الکترونیک دولت (ستاد) ارائه نمایند.

پرویزی مقدم تصریح کرد: این مزایده و سایر مزایده های اداره کل راه و شهرسازی استان تهران که به صورت دوره ای برگزار می شود در راستای تعادل بخشی به قیمت زمین و مسکن و براساس نرخ مصوب کارشناسی انجام می شود.

لازم به ذکر است برندگان فراخوان با کاربری های آموزشی و بهداشتی –درمانی میبایست پس از انعقاد قرارداد واگذاری ظرف مدت ۶ ماه نسبت به اخذ پروانه ساختمانی و احداث و اتمام بنا مطابق طرح تایید شده در موعد مقرر در پروانه ساختمانی اقدام نمایند و صدور سند نیز پس از ارائه گواهی پایانکار توسط شهرداری و همچنین ارائه گواهی بهره برداری از ارگان ذیربط صورت خواهد پذیرفت.