شناسهٔ خبر: 111911 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

حمل و نقل جاده‌ای در هفته‌ای که گذشت؛

ابلاغ اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومانی برای فراهم سازی زیرساخت‌های اعزام زائران اربعین/ حمل پنج میلیون و۵۰۰ هزارتن کالای اساسی از بنادر کشور طی سه ماه

نوروز- مسافران در جاده ها ابلاغ اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومانی برای فراهم سازی زیرساخت‌های اعزام زائران اربعین و حمل پنج میلیون و۵۰۰ هزارتن کالای اساسی از بنادر کشور طی سه ماه مهم‌ترین اخبار حمل و نقل جاده‌ای در هفته گذشته بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،‌ مهمترین اخبار حمل‌ونقل جاده‌ای در هفته‌ای که گذشت به شرح زیر است:

حمل پنج میلیون و۵۰۰ هزارتن کالای اساسی از بنادر کشور طی سه ماه

مدیرکل دفتر حمل و نقل کالا سازمان راهداری از حمل پنج میلیون و ۵۰۰ هزارتن کالای اساسی از بنادر کشور از ابتدای فروردین ماه تا پایان خرداد ماه سال جاری خبر داد.

ابلاغ اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومانی برای فراهم سازی زیرساخت‌های اعزام زائران اربعین

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ضمن تشریح برنامه‎‌های این سازمان به منظور انتقال زائران اربعین از ابلاغ اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومانی برای فراهم سازی زیرساخت‌های اعزام زائران و افزایش ظرفیت بهره‌گیری از ناوگان اتوبوسرانی در این ایام خبر داد.

پیش‌بینی ورود ۲۰۰ هزار زائر پاکستانی اربعین از مرز ریمدان به کشور

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از پیش‌بینی ورود ۲۰۰ هزار زائر پاکستانی اربعین حسینی از مرز ریمدان به کشور و ابلاغ ۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای ارتقا ایمنی، بهسازی و روکش مقطعی محور ریمدان خبر داد.

آمادگی ناوگان جاده‌ای استان قزوین برای انتقال زائران اربعین از مرداد ماه

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از آمادگی ناوگان جاده‌ای استان قزوین برای انتقال زائران اربعین از مرداد ماه خبر داد.

خط‌کشی و نصب علائم در ۶۰ درصد از محورهای کردستان به منظور سهولت در تردد مسافران تابستانی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان از خط‌کشی و نصب علائم در ۶۰ درصد از محورهای کردستان به منظور سهولت در تردد مسافران تابستانی و آمادگی کامل راهداران این استان خبر داد.

تدوین سیاست نوین شهری و شهر هوشمند در ایران مطابق با برنامه اسکان بشر

وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: تدوین سیاست نوین شهری (NUP) و شهر هوشمند، زیر نظر برنامه اسکان بشر ملل متحد در جمهوری اسلامی به عنوان یکی از سه کشور پیشتاز در سطح بین‌المللی در مرحله نهایی قرار دارد. 

مذاکره وزیر راه و شهرسازی با مدیر اجرایی برنامه اسکان بشر ملل متحد

رستم قاسمی، به عنوان رئیس کمیته ملی اسکان بشر جمهوری اسلامی ایران، امروز برای شرکت در یازدهمین اجلاس مجمع جهانی شهری (World Urban Forum) وارد لهستان شد و با مدیر اجرایی برنامه اسکان بشر سازمان ملل متحد مذاکره کرد.

بیش از ۶۰ هزار تخلف عبور و مرور در راه های استان قزوین ثبت شد

معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از ثبت ۶۰ هزار و ۷۱۷ تخلف عبور و مرور در راه های این استان در یک ماه گذشته خبر داد.