شناسهٔ خبر: 111912 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رییس اداره نگهداری راه‌های راهداری البرز اعلام کرد:‌

لکه‌گیری و آسفالت باند شمالی آزادراه کرج- قزوین

لکه گیری آسفالت آزادراه کرج- قزوین رییس اداره نگهداری راه‌های راهداری البرز از اجرای پروژه لکه‌گیری و آسفالت باند شمالی آزادراه کرج- قزوین محدوده پایانه شهید کلانتری تا پل حصارک خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(البرز)، سعید امیرانی‌زاده، با اشاره به اجرای پروژه لکه‌گیری و آسفالت آزادراه کرج- قزوین محدوده پایانه شهید کلانتری تا پلیس‌راه  حصارک گفت: این پروژه به طول ۱۰ کیلومتر از اواخر اسفند سال ۱۴۰۰ آغاز شده است.

وی افزود: تکمیل این پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد تومان در بازه زمانی یکساله تعریف شده است.

 این مسئول همچنین به اجرای پروژه لکه‌گیری و روکش حفاظتی میکروسرفیسینگ در آزادراه کرج- قزوین محدوده کارخانه ماموت تا حصارک کرج اشاره کرد و گفت: این پروژه از سال گذشته به طول ۱۵ کیلومتر آغاز شده است.

رییس اداره نگهداری راه‌های راهداری البرز تصریح کرد: درحال حاضر این پروژه در مرحله لکه‌گیری آسفالت قرار دارد و پس از آن روکش آسفالت حفاظتی انجام می‌شود اما باتوجه به اینکه اجرای روکش آسفالت حفاظتی از لحاظ فنی با محدویت‌های خاصی از قبیل دمای هوا مواجه است، تکمیل پروژه به زمان بیشتری نیاز دارد.

امیرانی‌زاده با بیان اینکه این پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد تومان در حال اجراست، افزود: مبلغ این پروژه‌ها از محل اعتبارات ملی تامین می‌شود.