شناسهٔ خبر: 111915 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار همدان:

نظارت بر ساخت و ساز بخش خصوصی نشان دهنده جایگاه والای وزارت راه و شهرسازی است

تیموری 2 معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار همدان گفت: با بیان اینکه بیش از ۸۰ درصد ساخت و سازها توسط بخش خصوصی انجام می شود، افزود: نظارت بر ساخت و ساز بخش خصوصی نشان دهنده ی جایگاه والای وزارت راه و شهرسازی است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ( همدان)،  فرزاد تیموری  در آیین تکریم و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت: یکی از وزارتخانه های اثرگذار و مهم در کشور ما وزارت راه و شهرسازی است که بخش عمده ای از اعتبارات دولتی و سرمایه گذاری خصوصی توسط این وزارتخانه انجام می شود.

وی افزود: وزارت راه و شهرسازی به حدی گستردگی دارد که هر معاونت آن به اندازه یک وزارتخانه و هر اداره ای آن به انداز یک معاونت دارای کار و اقدامات اجرایی هستند.

تیموری یکی از حوزه های وزارت راه و شهرسازی را نظام مهندسی ساختمان خواند و تصریح کرد: نظام مهندسی ساختمان در کشور عهده دار ساختمان سازی است که بیش از ۱۰ هزار نفر به عضویت آن در آمدند.

وی خاطرنشان کرد: هرچقدر وزارت راه و شهرسازی عملکرد قوی و راهبردی داشته باشد در واقع سیستم فنی نظام در کانال درست و اصولی قرار گرفته است.

تیموری وزارت راه و شهرسازی را موتور مولد فنی اجرایی کشور دانست و گفت: بایستی اقدامات کامل و پیگیر و مستمری داشته باشند و در غیر اینصورت زندگی مردم دچار مشکل می شود.