شناسهٔ خبر: 111933 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر درآمد سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای؛

استان کرمانشاه پیشرو در حوزه درآمدزایی

مدیر درآمد - دهقانی مدیر درآمد سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، ضمن قدردانی از زحمات مدیرکل و پرسنل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: این اداره کل در بخش درآمدزایی توانسته است نسبت به سایر استان های کشور در مقام بالاتری قرار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمانشاه) حمیده دهقانی در جلسه کارگروه کمیته درآمدزایی که با حضور فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه، معاونین و رؤسای ستادی در سالن جلسات اداره کل برگزار شد گفت: استان کرمانشاه در بخش درآمدزایی توانسته است نسبت به سایر استان های کشور در مقام بالاتری قرار گیرد.

وی گفت: درآمد اصلی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از محل فعالیت و کارکرد ادارات استانی است و سازمان وظیفه سیاست گذاری و هماهنگی فعالیت‌ها را عهده دار بوده، که لازم است این بخش ها با هم همکاری داشته و موانع و مشکلات را رفع و میزان درآمد را ارتقاء دهند.

این مقام مسئول افزود: باتوجه به گزارشات ارسالی، استان کرمانشاه در بخش خدمات، منجر به درآمد بیشتر سازمان شده که از رشد چشمگیری برخوردار بوده و این مطلب طی گزارشات به هیئت عامل ارائه و این امر باعث شد از تلاش‌های مدیرکل و پرسنل قدردانی کنیم.

دهقانی عنوان کرد: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای یک نهاد دولتی است که با دو موضوع درآمد و هزینه مواجه است و تک تک هزینه های انجام شده و درآمد کسب شده بررسی و با قوانین و مقررات موجود رصد و تطبیق داده می‌شود.  

وی گفت: هدف دفتر درآمد سازمان؛ حفظ و افزایش درآمد های موجود و ایجاد درآمدهای جدید براساس خدماتی است که ارائه می‌شود و مهمترین بخش اقدامات، مربوط به صرفه جویی در هزینه هاست که از اهمیت زیادی برخوردار است.

دهقانی در ادامه افزود: تشکیل جلسات، انتخاب اعضای کمیته درآمد سازمان؛ شروع یک کار تیمی است و هدف سیاست گذاری، دریافت پیشنهادات و مشکلات در جهت نزدیک کردن سیاست ها به اجرا است.

مدیر درآمد سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: کار به دو قسمت تقسیم شده است؛ موضوعاتی که مربوط به ستاد است و مرحله بعد موضوعاتی که توسط استان ها در حوزه اجرا قرار می‌گیرند و طبق قانون ۳۷و ۳۸ محاسبات عمومی ما برای اخذ هرگونه درآمد عمومی نیاز به مجوز قانونی داریم.

وی در ادامه سفر یک روزه خود به استان کرمانشاه از پایانه مرزی پرویزخان بازدید میدانی بعمل آورد و در جلسه مشترکی که با حضور بختیار رحمانی پور مدیرکل گمرک استان کرمانشاه برگزار شد شرکت و نکته نظرات مورد نظر را در این جلسه مطرح و همچنین در زمینه بالابردن ارائه خدمات، تصمیماتی اخذ گردید.

انتهای پیام/