شناسهٔ خبر: 111939 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

وزیر راه و شهرسازی ابلاغ کرد؛

عدم افزایش نرخ سود تسهیلات مسکن مهر به ۱۸ درصد برای پروژه‌های ناتمام

رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی با ابلاغ دستور به معاونان مرتبط و مدیران کل راه و شهرسازی تصریح کرد: از تیرماه صرفاً واحدهای مسکونی پروژه‌های تکمیل و تحویل شده مسکن مهر که متقاضی آن برای فروش اقساطی به بانک مراجعه نمی کند، برای افزایش نرخ سود تسهیلات به ۱۸ درصد به بانک معرفی می شوند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی ضمن ابلاغ دستور به معاونان مرتبط و مدیران کل راه و شهرسازی بر برقراری ارتباط و تعامل مدیریت شعب استانی بانک با مدیران کل نهادهای متولی مسکن مهر تاکید کرد.

وی با بیان آنکه از تیرماه صرفاً پروژه‌های تکمیل و تحویل شده به متقاضی نسبت به تصرف و سکونت در واحد ها اقدام کرده ولیکن برای فروش اقساطی به بانک مراجعه نمی کند، جهت افزایش نرخ سود ۱۸ درصد به بانک معرفی شوند،‌ عنوان کرد: این پروژه‌ها باید دارای انشعابات و کنتورهای آب، برق، گاز، شبکه فاضلاب و همچنین محوطه‌سازی و آماده‌سازی کامل راه آسفالته و پیاده‌رو قابل دسترس به واحدها باشند.

وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد:‌ در این راستا بانک‌ها با تائیدیه نهادهای متولی مسکن مهر از جمله ادارات کل راه و شهرسازی، شرکت عمران شهرهای جدید و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نسبت به ارسال پیامک و اطلاع رسانی اقدام خواهند کرد.