شناسهٔ خبر: 112010 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س):

محفل انس با قرآن کریم در اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان برگزار شد

محفل انس با قرآن راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان محفل انس با قرآن کریم همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) در محل نمازخانه اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(سیستان و بلوچستان)، رییس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه توسل به قرآن و بهره گیری از این کتاب بزرگ الهی بهترین الگو برای رفع مشکلات زندگی و راهنمای انسان است، اظهار داشت: اداره کل راه و شهرسازی استان با هدف نهادینه شدن فرهنگ فراگیری و تلاوت قرآن در بین کارکنان و شناسایی استعدادهای قرآنی علاوه بر برگزاری دوره های آموزشی برگزاری محافل انس با کلام نورانی قرآن را در اولویت اقدامات فرهنگی خود قرار داده است.

عباسعلی سلیمانی با بیان اینکه محافل قرآنی برکات و اهداف زیادی دارد، افزود: انس با کلام نورانی قرآن، قرائت، تدبر در مفاهیم و معارف بلند این کتاب آسمانی و الهی، عمل به آموزه‌ها و فرامین این کتاب عظیم، سعادت دنیا و آخرت را به دنبال دارد.

وی با گرامیداشت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) گفت: ساده زیستی، محبت، تربیت فرزند و خوش‌رفتاری از شاخصه های زندگی این دو شخصیت بزرگوار و الگوی بسیار مناسبی برای جوانان است.

رییس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: زوج‌های جوان باید از ویژگی‌های رفتاری حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) مانند همسرداری، قناعت ورزیدن، احترام متقابل، کمک کردن به یکدیگر در کارهای خانه الگوه گرفته و آنها را در زندگی خود جاری و ساری کنند.