شناسهٔ خبر: 112042 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره حمل ونقل ومسافر اداره کل راهداری استان اردبیل خبرداد:

جابجایی بیش از ۳۸۰ هزار نفر مسافردر استان اردبیل

۴.۴ درصد افزایش جابجایی مسافر رئیس اداره حمل ونقل ومسافر اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل از جابجایی بیش از ۳۸۰ هزار نفر مسافر در فصل بهار خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اردبیل،فتح اله پورصالحی در بازدید از شرکت های مسافری شهرستان خلخال با بیان اینکه این میزان جابجایی مسافر در قالب ۶۹ هزار و۷۵ سفر انجام شده گفت:این میزان جابجایی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۷درصد افزایش را نشان می دهد.

وی با اشاره به اینکه از این میزان مسافر ۱۸۴ هزار و۰ ۱۵ نفر توسط وسیله نقلیه اتوبوس،۳۲ هزار و ۱۱۲ نفر با مینی بوس و ۱۶۴ هزار و ۲۱۵ نفر نیز به وسیله سواری جابجا شده اند تصریح کرد: ۲ هزار و ۲۴۰ راننده در حوزه مسافر در حال خدمات رسانی به مردم هستند.

رئیس اداره حمل ونقل ومسافر اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل اظهار کرد:شهرستان های اردبیل با ۲۱۲ هزار و۸۴ نفر،مشگین شهر با ۶۲ هزار و۸۹۹ و خلخال نیز با ۳۶ هزار و ۲۳۶ نفرمسافربیشترین جابجایی را در سه ماهه گذشته داشته اند.

پورصالحی فعالیت هزار و۲۳۱ ناوگان مسافری را دراستان اردبیل یادآور شدو اظهار کرد:۵۷ شرکت مسافربری در استان در حال فعالیت هستند.

وی از فعالیت ۷ پایانه مسافری در استان اردبیل برای خدمت رسانی به مردم و مسافران خبردادو خاطرنشان کرد:مردم می توانند هرگونه انتقاد و شکایت خود از عملکرد شرکت ها و رانندگان مسافری را به سامانه ۱۴۱ مدیریت راههای استان اطلاع دهند تا در کمیسیون های مربوطه به تخلف شرکت و رانندگان رسیدگی شود.

رئیس اداره حمل ونقل ومسافر اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل از مردم و مسافران خواست قبل از سفر از طریق سامانه ۱۴۱ از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راهها باخبرشوند.