شناسهٔ خبر: 112046 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان دشتستان خبرداد :

جاده روستایی راهدار بهسازی و به بلوار تبدیل می شود

مراسم کلنگ زنی جاده روستایی راهدار رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان دشتستان گفت : به منظور رفاه حال مردم روستای راهدار و با پیگیری های مجموعه شورا و دهیاری و همچنین مساعدت های فرماندار محترم شهرستان ، جاده این روستا ، بهسازی ، تعریض و به بلوارتبدیل می شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از بوشهر، رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان دشتستان گفت : به منظور رفاه حال مردم روستای راهدار و با پیگیری های مجموعه شورا و دهیاری و همچنین مساعدت های  فرماندار محترم شهرستان ، جاده این روستا ، بهسازی ، تعریض و به بلوارتبدیل می شود.

سامان قلی پور در آیین کلنگ زنی پروژه مذکور که با حضور فرماندار دشتستان و اعضای شورای اسلامی این روستا برگزار شد با تاکید برعزم جدی مسئولان در توجه ویژه به راههای روستایی گفت : با تامین  اعتبار از سوی دهیاری روستا ، شرکت های مستقر در منطقه  و با همراهی  ماشین آلات راهداری شهرستان،  محور روستای راهدار تبدیل بلوار خواهد شد .  

وی  افزود : طول این پروژه  ۱ کیلومتر می باشد و برای اتمام آن بیش از۹۰ میلیارد ریال هزینه می شود .

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان دشتستان بیان کرد: تبدیل جاده روستای راهدار به بلوار و جاده سلامت از مطالبات جدی و همیشگی مردم و اعضای شورای بوده که با عنایت ویژه استاندار بوشهر و مساعدت فرمانداری دشتستان و همت مجموعه شورا و دهیاری روستا امروز این امر محقق شده است.

وی بیان کرد: مدت زمان اجرای پروژه ۲ ماه از زمان شروع و عرض کلی بلوار نیز با پیاده‌روهای پیرامون ۲۴ مترخواهدبود.

قلی پور تصریح کرد: با دستور استاندار بوشهر و فرماندار محترم شهرستان ، روشنایی  طولی تقاطع حادثه خیز روستایی راهدار  به طول ۷۰۰ متر  نیز از طریق تامین اعتبارات لازم درکمیته برنامه ریزی شهرستان توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر  اجرا خواهد شد.