شناسهٔ خبر: 112050 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با سراسر کشورصورت می پذیرفت:

اجرای طرح ویژه کنترل تاخیر در مبداء و حین سفر ناوگان حمل و نقل اتوبوسی مازندران

مازندران- جهانیان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران از اجرای طرح ویژه کنترل تاخیر مبدا و حین سفر ناوگان حمل و نقل اتوبوسی در این استان همزمان با سراسر کشور از ۱۲ تیر ماه لغایت ۲۱ تیر ماه سال جاری در کلیه پایانه های عمومی مسافری و نیز پایانه های اختصاصی شرکت های حمل و نقل ( در شهر های فاقد پایانه عمومی) خبر داد.

  به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از مازندران ،  حسن جهانیان  اظهار داشت: روان سازی و سرعت بخشی در ارائه خدمات متناسب با شأن مردم عزیز از جمله اهداف همیشگی متولیان و دست اندرکاران بخش حمل و نقل جاده ای مسافر استان بوده است.

وی ادامه داد: در اجرای این طرح انجام بازدیدها در دو سطح کنترل از مبداء (پایانه) و کنترل کنار جاده ای (پاسگاه) با استفاده از ظرفیت حداکثری گشت راهداری و ترابری ادارات شهرستانی و همکاری پلیس راه استان در دستور کار قرار دارد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران خاطر نشان ساخت: در اجرای این طرح با استفاده از سامانه پلاک خوان و سپهتن جهت تعیین زمان سفر ناوگان از مبدا تا مقصد و ثبت زمان تاخیرات بیش از حد مجاز با رانندگان متخلف با قید فوریت در کمیسیون های مربوطه برخورد خواهد شد.

جهانیان با تأکید بر اهمیت تدوین چارچوب و استقرار مستمر و موثر نظارت در طول سال تاکید نمود و افزود: نمایندگان اداره کل مستقر در پایانه های مسافربری در سطح استان موظف به پیگیری این مهم می باشند.