شناسهٔ خبر: 112124 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای نوشهر خبرداد:

اجرای عملیات آسفالت ۵کیلومتراز راه های شهرستان نوشهر

مازندران رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان نوشهر از اجرای عملیات روکش آسفالت راه های این شهر ستان به طول ۵ کیلومتر با اعتبار بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی (مازندران)،سهیل درویش اظهار داشت: روکش آسفالت راه فرعی دوآب به کجور به طول ۴ کیلومتر و راه روستایی حنیسک  به نیچکوه بطول یک کیلومترجمعاً با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال اجرایی گردید.

وی تصریح کرد: راه روستایی به عنوان قسمتی از توسعه روستایی، یکی از فعالیت‌ها اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای را تشکیل می‌دهد که شامل حفظ و نگهداری راه‌های روستایی اعم از ترمیم و لکه‌گیری آسفالت، خط‌کشی راه‌های آسفالته، نصب علائم، شانه سازی و پاک‌سازی حریم راه‌های روستایی و ... است.

 درویش در ادامه به اقدامات ایمن سازی این اداره در سطح محورهای تحت پوشش خود اشاره و تصریح نمود : اقدامات ایمن سازی از قیبل تامین روشنایی و رفع خاموشی ، پاکسازی و زیبا سازی حریم راه ها ، شانه سازی ،رنگ آمیزی پایه های تابلو و نرده های پل ، آشکار سازی نقاط پر تصادف ، نصب انواع علائم اخطاری قوس ، مسیرنما و خطر نما ، تعمیر و بازسازی و نصب گاردریل ، ساماندهی و افزایش اثر بخشی علایم در طول محورها تنها بخشی از اقدامات ایمن سازی این اداره  است.

گفتنی است شهرستان نوشهر داری ۵۰۰کیلومتر راه اصلی ،فرعی و روستایی است.