شناسهٔ خبر: 112205 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

در نخستین نشست ارزیابی سطح خدمات فرودگاهی به توان‌خواهان در شرکت فرودگاه‌ها مطرح شد؛

«افزایش امکانات و تجهیزات» و «تعمیق آموزش ارتباطات انسانی» محور تحول در ارائه خدمات فرودگاهی به توان‌خواهان

نشست ارزیابی سطح خدمات فرودگاهی نخستین نشست ارزیابی سطح خدمات فرودگاهی به توان‌خواهان با هدف اجرای تدابیر وزیر راه و شهرسازی مبنی بر ارتقاء سطح کیفی خدمت‌رسانی به مسافران و تکریم مردم به طور عام و ارائه خدمات ویژه و موثر برای مسافران توان‌خواه (معلولین و جانبازان) به طور خاص برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی؛ نخستین نشست ارزیابی سطح خدمات فرودگاهی به توان‌خواهان با هدف اجرای تدابیر وزیر راه و شهرسازی مبنی بر ارتقاء سطح کیفی خدمت‌رسانی به مسافران و تکریم مردم به طور عام و ارائه خدمات ویژه و موثر برای مسافران توان‌خواه (معلولین و جانبازان) به طور خاص برگزار و بر اهمیت افزایش امکانات و تجهیزات مرتبط و نیز گسترش و تعمیق آموزش ارتباطات انسانی برای مواجهه پرسنل با افراد کم‌توان تاکید شد.

در این نشست که توسط معاونت برنامه‌ریزی، نظارت و امور اقتصادی شرکت فرودگاه‌ها برگزار شد، هادی یوسف‌پور آذری مشاور وزیر، عضو هیات مدیره و راهبر معاونت برنامه‌ریزی، نظارت و امور اقتصادی، ابراهیم مرادی عضو هیات مدیره و راهبر اداره کل فرودگاه بین‌المللی مهرآباد، امیرحسین تابع‌جماعت معاون برنامه‌ریزی، نظارت و امور اقتصادی، اکبر حسنی مدیرکل حراست و امنیت فرودگاهی، غلامرضا رستمیان مشاور اجرایی مدیرعامل در امور فرودگاه‌ها، میرسعید صفی‌نیا مدیرکل تجهیزات و سامانه‌های فرودگاهی، شهرام خلج‌زاده مدیرکل برنامه‌ریزی راهبردی و مدیریت عملکرد، مجتبی رنجبر مدیر نظارت بر کیفیت خدمات فرودگاهی، آشتیانی معاون تسهیلات فرودگاهی مهرآباد و نماینده پلیس فرودگاه های کشور و جانشین فرماندهی پلیس فرودگاه بین المللی مهرآباد حضور داشتند.

در این نشست که با هدف اجرای تدابیر وزیر راه و شهرسازی مبنی بر ارتقاء سطح کیفی خدمت‌رسانی به مسافران و تکریم مردم به طور عام و ارائه خدمات ویژه و موثر برای مسافران توان‌خواه (معلولین و جانبازان) به طور خاص تشکیل شده بود، بر اهمیت افزایش امکانات و تجهیزات مرتبط و نیز گسترش و تعمیق آموزش ارتباطات انسانی برای مواجهه پرسنل با افراد کم‌توان تاکید شد.

به گزارش شرکت فرودگاه‌ها؛ در نخستین جلسه ارزیابی سطح خدمات فرودگاهی به توان‌خواهان، مدیران ارشد شرکت فرودگاه‌ها و نمایندگان نهادهای امنیتی و انتظامی حاضر، اصلاح فرآیندها، بازنگری و به‌روز رسانی «دستورالعمل اجرایی حمل و نقل هوایی مسافران معلول و توان‌خواه» و همکاری همه ارکان صنعت در آموزش مهارت‌های ارتباطی به کارکنان را از اولویت‌های اجرایی در این حوزه برشمردند و  تاکید کردند شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با هدف ارائه خدمت شایسته به مسافران توان‌خواه، بخش مهمی از مسئولیت اجتماعی خود را در این حوزه پیگیری می‌کند و انتظار دارد تمامی نهادها، سازمان‌ها و ذینفعان صنعت هوانوردی کشور نیز در راستای سیاست‌های دولت مردمی و تدابیر وزیر راه و شهرسازی بر تکریم مردم و رسیدن به نقطه مطلوب در ارائه خدمات به مسافران اهتمام ورزند.